RC vliegtuig kopen

Discussie in 'Beginners' gestart door Micheal123, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.858
    Locatie:
    Nijkerk
    Vergeet niet dat de Bixler een verbeterde uitvoering is van de standaard EZ (ik heb een Bixler en verscheidene EZ's versleten inmiddels), en daarbij heeft de Bixler standaard al ailerons, die je in de EZ nog moet inbouwen / snijden / ontwerpen.
     
  2. Gary27

    Gary27

    Lid geworden:
    1 jul 2006
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Amsterdam
    Mja dit is gewoon een dure hobby. Voor een dubbeltje ga je echt niet op de eerste rij zitten.. Zelfs voor een paar honderd euro zit je alsnog ergens achterin..
     
  3. _Dutchy_

    _Dutchy_

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.352
    ZOALS IK AL ZEI, krijg ik er een beetje een dikke van als iemand wel de moeite neemt om zich aan te melden maar niet de moeite neemt om de topics bovenaan dit subforum te lezen. Om vervolgens een lompe / loze vraag neer te plempen over speelgoed.
    Maar laten we eerlijk zijn, al die shit die je overal kunt kopen wat lijkt op een vliegtuig of is bedoeld om in de lucht te geraken en ook nog afstandbestuurbaar is maakt het dan natuurlijk gelijk een modelvliegtuig. :rolleyes:

    Als ze dan antwoorden terug krijgen die ze niet willen horen krijg je een eigenwijs antwoord retour of je hoort ze niet meer. :showass:

    Mja, we blijven doorgaan om die enkele 'goede schapen' te redden die er zo af en toe nog tussen zitten. :pim: :)


    Maar deze TS was in ieder geval wel multifunctioneel, eerst autotjes en 3 dagen later vliegtuigen.
    Goede opening ook "Ey".........
    "Hee" zei de boer tegen zijn vee :D

    BmVDr93UJQQ[/media] - Aye ft. Sef - YouTube
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  4. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.875
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Ach, als iemand dit soort dingen vraagt moet je eigenlijk gewoon niet reageren.
    Je zou toch denken dat iemand van 17 die echt geinteresseerd is in modelvliegen wel op zijn scootertje kan stappen en naar een club rijden.
    Dan kan ie daar even kijken wat modelvliegen nou echt inhoudt.
    Als ie dan echt wil dan koopt ie een keer niet de nieuwste Iphony of weet ik veel wat voor jas van 600 euro maar een gebruikt modelvliegsetje, voor 250 euro, van een clubvlieger.
    Je weet dan zeker dat het werkt, en dat je het eventueel ook weer door kunt verkopen als je het toch niet leuk vind (of een vriendinnetje krijgt die het niks vind).

    GJ
     
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Deze discussie is van begin 2010, en TS hebben we sindsdien niet meer gezien.
     
  6. _Dutchy_

    _Dutchy_

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.352
    8-O Dju......ik krijg ook een dikke van lui die oude topics omhoog schoppen :p

    Maar mijn mening is een algemene en blijft :)
     
  7. Stevo

    Stevo Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 jan 2004
    Berichten:
    6.175
    Locatie:
    Brugge-Belgiƫ
    Zo oud dat hij waarschijnlijk inmiddels met een full scale Spitfire rondtuft;)

    Stevo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina