B
Blight
Guest

Ik heb twee dagen geleden mijn Reely Ice Land binnen gekregen en in deze topic laat ik weten wat ik er van vind.
Er zijn twee versies beschikbaar, In de RTR versie zit alles ingebouwd, of de ARR versie waar alleen de electronica mist.
Hier was gelijk het grootste minpunt van de Ice Land duidelijk geworden. Ik had namelijk de AAR versie gehaald maar er zat geen aparte handleiding voor het opbouwen van de verbindingen tussen de servo's en het gas, de remmen of de wielen. Dit werd geleverd in ongeveer 30 losse onderdelen die ik aan de hand van foto's die totaal ergens anders voor waren in elkaar heb geprutst.
De Ice Land is goed gebouwd. De meeste bouten zitten vast met locktight, echter kwam ik er wel achter dat de ontvangerbox nouwelijks groot genoeg was en ik heb met veel moeite mijn ontvanger en de failsafe erin weten te krijgen. De kabels liggen hierdoor echter wel door de auto verspreid.
In de zak met onderdelen zaten 4 rubberen tuitjes. Dit zijn de stofbeschermers voor de shocks. Voordat ze op de shocks kunnen moeten ze op maat geknipt worden.

Ik heb na veel zoeken een aantal schema's gevonden voor het in elkaar zette van de stuur- en gasservo verbindingen.

En hier een paar foto's hoe het er bij mij uit ziet:

Ik het de stuurservo omgekeerd gemonteerd kwam ik achter maar dit heeft geen enkel nadelig effect.
Laatst bewerkt door een moderator: