regio TIEL

• Topicstarter Topicstarter bdbroker
  • Startdatum Startdatum
B

bdbroker

Guest
Gents,

Ik ben een hele tijd gestopt met Rc Auto Rijden. Ondertussen wil ik het weer oppakken, maar alleen rijden is niet zo leuk natuurlijk..
Ik heb een tt-01, onroad electro dus.. graag wil ik ook driften! Ik ben in bezit van een auto, dus klein stukje rijden is geen probleem.
Wie o wie wil een rondje meer rijden?

Groet,
Bdbroker

Forumtipjes:
  • Geef behalve je leeftijud ook je woonplaats of regio in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

Zou niet weten of er hier nog mensen actief zijn in tiel.
Heb nog wel een ta 03 drifter on het stof liggen.
In wamel ofzo zit nog een club. Weet niet op welke vlakken.
Rcdrift.NL heb ik destijds met een vriend van mij opgericht.

Misschien niet helemaal wat je wilt horen maar in Nijmegen heb je ERCE racing (alleen electro) en in Utrecht de RACO (brandsof/electro, on/offroad). Beide op een acceptabele afstand.

Zou niet weten of er hier nog mensen actief zijn in tiel.
Heb nog wel een ta 03 drifter on het stof liggen.
In wamel ofzo zit nog een club. Weet niet op welke vlakken.
Rcdrift.NL heb ik destijds met een vriend van mij opgericht.

Aight! Als ik het goed intepreteer doet u er dus niks meer mee (helaas). Ik kan niks vinden over Wamel (of omgeving) helaas.
Op rcdrift heb ik inderdaad ook al rond gekeken!

Misschien niet helemaal wat je wilt horen maar in Nijmegen heb je ERCE racing (alleen electro) en in Utrecht de RACO (brandsof/electro, on/offroad). Beide op een acceptabele afstand.

Yes, beide gezien.. Ik ga denk ik maar een keer Nijmegen checken! Thanks!

Gents,

Ik ben een hele tijd gestopt met Rc Auto Rijden. Ondertussen wil ik het weer oppakken, maar alleen rijden is niet zo leuk natuurlijk..
Ik heb een tt-01, onroad electro dus.. graag wil ik ook driften! Ik ben in bezit van een auto, dus klein stukje rijden is geen probleem.
Wie o wie wil een rondje meer rijden?

Groet,
Bdbroker

sorry ..ik ken alleen een stuk of 5 wildvliegers :(

Back