Release plastic modellen (historische schepen)

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door Mautjha, 13 apr 2018.

  1. Mautjha

    Mautjha

    Lid geworden:
    13 apr 2018
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Breda
    Beste modelbouwers.

    Ik bem een tijdje geleden begonnen met het bouwen van plastic model schepen omdat ik een nieiwe hobby zocht.

    Omdat ditngoed bevalt ben ik rond gaan speuren op het internet naar wat er zoal te krijgen is.

    Nou viel het mij op dat er van de fabrikanten die de plastic modellen maakt maar een paar varianten te krijgen is, en dat er weinig nieuwe midellen uitkomen.

    Mijn vraag is dus ook of iemand toevallig weet of er nog nieuwe historische plastic scheeos modellen uit komen, of moeten we het maar doen met het huidige tec krijgen aanbod?

    Mvg,

    Maurice
     
  2. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.212
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
  3. Mautjha

    Mautjha

    Lid geworden:
    13 apr 2018
    Berichten:
    6
    Locatie:
    Breda
    Klopt, maar dit zijn vooral wo2 schepen, het gaat mij om de oude schepen uit de voc tijd etc.
    Maar toch bedankt voor je bericht pietsan
     
  4. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.212
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Die staan er toch echt ook tussen hoor, er zijn in totaal 77 modellen, even door de diverse pagina's scrollen......
     
  5. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.212
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Je kan ook nog zoeken bij heller-bouwdozen, overigens word er hier op het forum Historische Zeilschepen en het subforum, Bouwverslagen Historische Zeilschepen voornamelijk met hout gewerkt, plastic modellen heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Maar dat is verder geen probleem hoor, als je hier een verslag wilt bijhouden van een plastic model, dan ben je van Harte welkom.
    Er zijn ook diverse modelbouwwinkels die bouwdozen van revell en/of heller verkopen, dus daar kun je ook rondkijken. Als je goed zoekt op het internet (google of bing), dan vind je wellicht wel wat van je gading. Succes ermee.
     
  6. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.577
    Locatie:
    noord-holland

Deel Deze Pagina