revell-hegi modell-JIM-B 3005 HELP HELP

wie kan mij helpen met informatie over deze kist

revell
Hegi-modell
JIM
b-3005

ik heb de kist gekregen maar weet niet of die compleet is
en ik weet niet hoe ik moet beginnen / wat ik moet doen
geen tekeningen niks

wie kan mij helpen met tekeningen + voorbeelden

of iets anders zodat ik kan beginnen.
ook weet ik niet als ik alles heb dus tekening met alle onderdelen zou handig zijn.

heel erg bedankt.

heel erg bedankt ,
ps: staat het hier niet goed kan iemand het verplaatsen? want ik heb geen verstand van en gok dat het hier thuis hoort.

help mij aub met dit

http://tinypic.com/r/346okrd/6
346okrd.jpg

---------------

http://tinypic.com/r/acu1jt/6
acu1jt.jpg

---------------------------
http://tinypic.com/r/2laeuty/6
2laeuty.jpg

----------------------------

http://tinypic.com/r/353b4sw/6
353b4sw.jpg

-----------------------------
http://tinypic.com/r/25p0q3d/6
25p0q3d.jpg

http://tinypic.com/r/r9mjiu/6
r9mjiu.jpg

http://tinypic.com/r/xf98ug/6
xf98ug.jpg

http://tinypic.com/r/acu1jt/6
acu1jt.jpg

SORRY VOOR DE DUBBELE FOTO, weet niet hoe ik kan verwijderen :P

Laatst bewerkt:
Dag Jeffrey

Ik hou wel van een beetje zoeken op internet, maar nu . . . :confused:

En de meeste menschen hier zijn van goeden wil! :yes:

Kun je iets preciezer zijn waar dit over gaat?

Revell is van de plastic doosjes, Hegi van de vliegende houten modellen.

Kun je wat foto's plaatsen van wat je precies gekregen hebt?

En JIM en 3005: waar heb je die gegevens vandaan?

Volledig, juist en compleet?

jan.

Hmmm... Is dat niet een klein zwevertje vergelijkbaar met de oude versie van de Graupner UHU? Ik kan me vergissen?

de foto's staan er nu bij dus wie mij kan helpen heel graag

ik heb het vliegtuig niet compleet dus wou de andere onderdelen zelf maken.

ook heb ik een nieuwe boot gekregen ook model bouw

@Jeffrey
Ik weet niet waar woont maar ik denk dat het verstandigste is om langs een model vliegclub te gaan met je toestel.