[review] Cheerson CX-23 RTF Video FPV Quadcopter (5.8Ghz with screen)

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door DutchRC, 27 jul 2017.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    ik heb wederom een FPV quadje aan laten rukken.. Deze keer echter niet een race quad / drone.. Verre van dat zelfs ;) Het eerste waardoor ik deze Cheerson wilde bestellen is zijn looks.. Ik houd van leuk ontworpen dingen, en deze quadcopter is 1 van de beter uitziende (vind ik dan hè ;))
    Maar, hij is ook voorzien van een 5.8ghz FPV systeem.. Gelukkig niet de WIFI oplossing die je vaak tegenkomt bij wat minder dure video-quads.. Er zit ook een scherm bij en de quadcopter neemt de video op, op een ingebouwde CF-drive..

    Linkje naar deze quadcopter: Cheerson CX-23 video FPV quad

    De eerste video is wel vrij lang, want het is een review.. Hierna zal ik wellicht nog enkele kortere video's schieten om detail-aspecten van de quad te bekijken...



    Specifications:
    Quad size: 245 x 245 x 90 mm
    Weight: 230 grams
    Motors: 1306 3000Kv
    Propellors: 4" 2 blades
    Lipo: 1200mah 7.4V (2S)
    Flight time (real life): 8.5 minutes
    Picture resolution: 1920x1080 (full HD)
    Video resolution: 1280x720 (HD)
    FPV resolution: looks like VGA
    FPV type: 5.8Ghz
    Control range: 500m
    FPV range: 500m
    Max altitude: 100m
     
  2. DutchRC

    DutchRC Guest

    Een 2e videotje over deze Cheerson CX-23 dan! In deze video kijk ik wat de realistische vliegtijd van het apparaat is (min of meer worst-case)..

     
  3. DutchRC

    DutchRC Guest

    En nog een 3e video over deze Cheerson quad :) Deze keer test ik de automatische features, zoals auto-return etc :)

     
  4. Justapoke

    Justapoke

    Lid geworden:
    9 dec 2012
    Berichten:
    576
  5. DutchRC

    DutchRC Guest

Deel Deze Pagina