[review] Quanum DIY FPV Goggle V2 Pro

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door DutchRC, 4 mei 2016.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    yep.. we zagen deze set aankomen uiteraard ;) De V2 Pro versie van Quanum's DIY FPV gogle :) Ik kon et niet laten em der 1 aan te laten rukken :)
    Link naar de V2 Pro: Quanum DIY FPV Goggle V2 Pro

    Ik zal in ieder geval 2 video's over deze nieuwe set schieten. In deze eerste video laat ik zien wat je krijgt.. Hoe het geval in elkaar gestoken dient te worden, en ik heb ook een paar bouw-tips in de video opgemomen..



    Specs:
    EPP Foam goggle case size: 162mm x 170mm x 102mm
    Neoprene goggle glove size: 300mm x 230mm
    Neoprene glove colour: Black
    5” TFT monitor resolution: 800 x 480 pixels
    Format: PAL/NTSC supported
    Supply Voltage: 7 ~ 13V
    Focal Length Adjustment: Clear Acrylic Lens set (1x, 1.25x and 1.5x magnification
    Weight: 532g
     
    MikeMohawk vindt dit leuk.
  2. Tomsky

    Tomsky verslagschrijvers

    Lid geworden:
    13 feb 2014
    Berichten:
    294
    Locatie:
    Het wonderschone en pittoreske Schipluiden
    Vanavond or het eerst een paar rondjes gescheurd met de V2Pro, en dan ook nog eens met de verse Anakin Club Racer.
    Erg gecharmeerd van de V2 Pro, het zicht is inderdaad weer wat beter met deze upgrade!

    Vooral de nieuwe pasvorm is veel beter, met de eerdere versies kwam m'n neus nogal in de verdrukking, maar deze kan je erg lekker aanpassen.
    Ik heb een Immersion dual receiver bovenop liggen, wat het geval best zwaar maakt, maar daar heb ik met deze glove geen last van.

    Fijn brilletje dus!
     
  3. DutchRC

    DutchRC Guest

    Goed om ook wat ervaring ermee van anderen te lezen :)
    Ik heb ook een diversity onvanger er op, maar ik heb em op de headstrap (die over je hoofd loopt) zitten.. Dan is het geheel Nog iets lichter op je neus.. En je ontvanger zit Iets hoger..
     
    MikeMohawk vindt dit leuk.
  4. Ard Schell

    Ard Schell

    Lid geworden:
    20 mei 2009
    Berichten:
    401
    Locatie:
    Doetinchem
    Helemaal top.... bedankt voor tip and tricks.
     

Deel Deze Pagina