rijders in buurt van zaandam

[mod]Onroad of offroad is wel belangrijk om te weten. Overigens is het niet handig om meerdere topics hiervoor te openen. Aan het andere topic te zien denk ik dat je onroad rijders zoekt?

racen-bij-parkeerplaats-hornbach

Bovenstaande heb ik gesloten en naar dit draadje verwezen.

Martin[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Off-road rijden kan ook in purmerend bij modelbouwvereniging waterland zie verder www.rc-mvw.nl Prachtige baan met veel hulp en ondersteuning en ook belangrijk een groot kantinegebouw.

On-road weet ik niet of ze nog bij de Hornbach zaandam rijden, vroeger wel maar heb de laatse tijd daar niemand gezien. (kan toeval zijn)

ik woon zelf in zaandam, (westerwatering) dus ik wil wel rijden, ik heb nu een tt01 drifter maar wil ergens volgende maand een offroad er bij kopen:cool:

dus ik wil wel ergens rijden met meerdere mensen, ik weet dat er af en toe gereden wordt op hoogtij, en mvw is idd een mooie baan.

dus zeg maar of je een keer wilt rijden;)

ja ik wil heel graag rijden , maar nu is hij even total loss ( de snelheidsreulator vloog in de fik) dus ik wacht even op nieuwe onderdelen

nog een vraag hoe snel gaat de auto ongeveer? mijnes 54 km/u

gr.

mijn tt01 gaat denk ik ook zo een 50 tot 60 kmpu, ik had nieuwe gripbanden op velgen, die zijn dus stukgegaan, dus nu wacht ik of ik nog nieuwe krijg en anders moet ik nieuwe bestellen en dat kan nog wel even duren. dus voor mij blijft het voorlopig even bij driften, grippen is iets wat de komende maand denk niet gaat gebeuren

Back