we gaan proberen een nieuw stuk te bemachtigen zal ik het maar noemen. want waar we nu rijden is bestemt voor een restaurant en dus zou onze baan tegen de vlakte gaan. Nu hebben we een super plek gevonden en als we daar terecht kunnen kunnen we in onze baan gaan investeren met machines etc. zodat het een ECHTE baan wordt met grotere jumps erin etc. dus als zoveel mogelijk mensen ons steunen maken we meer kans bij de gemeente. Dus onze vraag is aan jou/u/jullie om ons te steunen doormiddel van op deze link te klikken en te stemmen: http://www.verbeterdebuurt.nl/melding/1411/rc-baan
Alvast bedankt.
De voorlopig bewegende beelden die online staan zijn:
Het baantje ligt in Leiderdorp/Oud Ade. Ligt vlak naast de snelweg schuintegen over de macdonalds en het pannenkoekenhuis.
Als je de preciese plek wilt weten stuur mij eventjes een PM dan zal ik het uitleggen. Maar als je van de snelweg komt volgens mij afslag Leiderdorp rij je richting Leiderdorp en dan zie je recht een baantje liggen.
Alvast bedankt.
De voorlopig bewegende beelden die online staan zijn:
Het baantje ligt in Leiderdorp/Oud Ade. Ligt vlak naast de snelweg schuintegen over de macdonalds en het pannenkoekenhuis.
Als je de preciese plek wilt weten stuur mij eventjes een PM dan zal ik het uitleggen. Maar als je van de snelweg komt volgens mij afslag Leiderdorp rij je richting Leiderdorp en dan zie je recht een baantje liggen.
Laatst bewerkt door een moderator: