Hallo,
Ik ben vanavond voor het eerst met mijn nieuwe aanwinst gaan varen. Ik heb een Robbe Piranhia gekocht. En daar de volgende modificatie's op aangebracht:
- Tornado FS-TBL40HV BL regelaar (40A)
- Robbe 2 kanaals ontvanger met BEC
- Robbe S3003 servo
- GM Racing LiPo 3700 7.4v 3,7Ah accupack
- Graupner inline 500 car 7.2v (4370 RPM/volt)
- Spanning via achterkant aan/uit pluggen
- Graupner prop, serie S 1,6x 33mm M4
De snelheid zit er al aardig in, maar kan volgens mij nog veel beter. ik heb het idee dat de achterkant van de boot niet diep genoeg ligt. Dat kan je op eht filmpje zien aan de grote spray die achter de boot aangaat. En je ziet dat hij aan het luchthappen is.
Ten tweede denk ik dat het propje niet goed bij de motor past. De motor maakt naar mijn inziens te weinig toeren.
Het is mijn eerste grote boot, dus ben nog lerende. Het zou fijn zijn als jullie mij wat aanwijzingen kunnen geven....
Dit is de link naar de YouTube film:
[URL="
- Robbe Piranhia & brushless motor[/URL]
Hierbij wat foto's:
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ben vanavond voor het eerst met mijn nieuwe aanwinst gaan varen. Ik heb een Robbe Piranhia gekocht. En daar de volgende modificatie's op aangebracht:
- Tornado FS-TBL40HV BL regelaar (40A)
- Robbe 2 kanaals ontvanger met BEC
- Robbe S3003 servo
- GM Racing LiPo 3700 7.4v 3,7Ah accupack
- Graupner inline 500 car 7.2v (4370 RPM/volt)
- Spanning via achterkant aan/uit pluggen
- Graupner prop, serie S 1,6x 33mm M4
De snelheid zit er al aardig in, maar kan volgens mij nog veel beter. ik heb het idee dat de achterkant van de boot niet diep genoeg ligt. Dat kan je op eht filmpje zien aan de grote spray die achter de boot aangaat. En je ziet dat hij aan het luchthappen is.
Ten tweede denk ik dat het propje niet goed bij de motor past. De motor maakt naar mijn inziens te weinig toeren.
Het is mijn eerste grote boot, dus ben nog lerende. Het zou fijn zijn als jullie mij wat aanwijzingen kunnen geven....
Dit is de link naar de YouTube film:
[URL="
Hierbij wat foto's:

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Laatst bewerkt door een moderator: