robbe rokraft 120

Discussie in 'Model elektronica' gestart door peter pan, 18 mei 2008.

  1. peter pan

    peter pan Guest

    Hoi, ik heb een bootje met dit type regelaar ,robbe rokraft 120, echter de boot vaart alleen vooruit en niet meer achteruit, hoorde dat dan de regelaar defect is, klopt dat of kan er ook iets anders aan de hand zijn?
    Waar kan ik in nijmegen dit onderdeel kopen? als deze inderdaad kapot is?:confused::(
     
  2. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.368
    Locatie:
    Woerden
    De regelaar kan kapot zijn maar het kan ook zijn dat je de regelaar opnieuw moet programmeren. Hoe je dat moet doen weet ik niet daarvoor moet je de handleiding opzoeken en goed doorlezen. Werkt het dan nog niet dan kan je de service dienst hier in Nederland vragen of de regelaar gerepareerd kan worden en wat dat gaat kosten. Ik weet niet hoe oud de regelaar is maar misschien is hij zelfs nog binnen garantie!
    Het adres van de service dienst vindt je HIER. Kijk bij Belgien / Niederlande. Dat dit de site van Graupner is geeft niets want het is ook de service dienst voor Robbe!
     
  3. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Knippert de led als je achteruit geeft? Zo ja, dan is de regelaar stuk. Zo nee, dan klopt je programmering niet.

    Er is 24 mnd. garantie. Je kunt een defekte regelaar inleveren bij je winkelier of zelf naar de servicedienst sturen. Voorwaarde is wel, dat er een aankoopbon wordt meegestuurd. De regelaar wordt dan kosteloos gerepareerd of vervangen door een nieuwe.
     
  4. peter pan

    peter pan Guest

    Ja, het ledje knippert en hij is al 4 jaar oud, dus dat zal wel een nieuwe worden.
    Dank je wel voor de informatie.
     
  5. Rickutr

    Rickutr

    Lid geworden:
    8 okt 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Utrecht
    Hallo .
    Kan iemand mij vertellen waar ik een vaart regelaar van het merk robbe rokraft kan laten repareren .
     
  6. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Contact opnemen met user Corrien (3 berichten hierboven)
    Hij onderhoudsdienst voor diverse merken electronica, ook Robbe.
     
  7. Rickutr

    Rickutr

    Lid geworden:
    8 okt 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Utrecht
     
  8. Rickutr

    Rickutr

    Lid geworden:
    8 okt 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Utrecht
    Help hoe gaat dit reageren
     
  9. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Zie
    Reparaties Robbe producten - MBF

    @Corrien (= Jan)

    Wat doet de regelaar zoal wel/niet meer?

    Als je op Reageer onder een bericht klikt, wordt het betreffende bericht geciteerd tussen [qu0te] en [/qu0te]. Dat zie je uiteindelijk met oranje achtergrond. Je kunt die hele tekst weghalen, of alleen het deel van het citaat laten staan waarop je reageert. Het is raadzaam om niet hele lappen tekst te citeren.
    Ga je helemaal naar onderen dan krijg je een invoerveld met o.a. de Plaats Reactie knop. Die citeert geen berichten.
    Titels wijzig je middels Topic Tools boven openingsbericht. Berichten en titels worden na twee dagen bevroren. Wijzigen daarna aan moderatoren vragen middels klik op Meld onder betreffende bericht.

    Jouw bericht #7 zou je leeg kunnen maken, want foutje, nog in leerfase. Alleen de moderateren kunnen een bericht volledige verwijderen.

    Voor vragen/hulp/zoeken kun je terecht in het Helpdesk subforum.
    Voor proberen/testen/oefen is er het Testforum. Maak daar een discussie/thread/draadje aan en reageer daar maar eens op verschillende manieren op. Ook handig bij foto's plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
  10. Rickutr

    Rickutr

    Lid geworden:
    8 okt 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Utrecht
     
  11. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Je eigen tekst na [/qu0te] toevoegen/verplaatsen.

    En als ik op (klein) direct voorafgaand bericht reageer, citeer ik helemaal niet, want toch wel duidelijk waar mijn reactie dan betrekking op heeft.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2017
  12. Rickutr

    Rickutr

    Lid geworden:
    8 okt 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Utrecht
    Oké bedankt
     

Deel Deze Pagina