Hier nog wat foto's . Gister avond een beging gemaakt met de bouw . Heb de doos nu 2 weken ofzo maar heb eerst op me gemak de bouwbeschrijving en de handleidingen voor de regelaar , motor en zender goed doorgelezen . Wel jammer dat be handleiding van de motor niet de juiste is maar eentje van een maar groter .
Over de kwaliteit van het schuim , ik vindt het er mooi uitzien en vindt dat de oppervlakten
behoorlijk glad zijn maar aangezien dit de eerste keer is dat ik een kist van dit materiaal bouw heb ik dus niet echt verglijkings materiaal . Wel vindt ik dat het een hele complete kit is , motor + regelaar en al het kleinmateriaal zitten in de doos , zelfs de lijm die benodigd is
is meegeleverd . Verder is allesnetjes ingepakt in de grote maar platte doos . De bouwbeschrijving is duidelijk zoals ik dat van robbe gewend ben .
Gister dus eerst de verbindingen tussen motor en regelaar en regelaar en accu gemaakt .
Stekkers en krimpkous zaten allemaal netjes in de doos op de stekker voor de accu aansluiting na , maar dat is logisch want deze stekker keuze is persoonlijk .
Verder de servo's gecentreerd en de armpjes op maat gemaakt . De bowden kabels , romp versteveging en schroefdraad stukken voor de breekbouten van de vleugel ingelijmd en vervolgens de romphelften samen gelijmd . De lijm die is meegeleverd lijkt wel een soort purschuim achtig spul en droogd in ongveer 2 uur . De romphelften wel gefixeerd met doorzichtige tape tijdens het drogen . De stukjes tape wel aan 1 kant stukje dubbel gedaan
want anders krijg je ze bijna niet meer van het schuim af en het is natuurlijk zonde om met je nagel te gaan punneken in het schuim.