rubber rupsen gezocht

Discussie in 'Model truckers' gestart door Steve Billast, 18 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipolakki

    pipolakki

    Lid geworden:
    25 sep 2014
    Berichten:
    203
    De stelling daarvan is: dat zij ondergronds de helft Vd stad Rome beslaat en propvol met waardevolle zaken ligt, wat stellig ontkend wordt.
    Ofwel in metafoor naar mijn post.
    We weten het misschien wel, maat zeggen er lekker niks over...
     
  2. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Inderdaad: dat zou flauw zijn. De vraag van Steve is hier overigens ook niet helemaal duidelijk. Als de vraag meer info heeft (lengte, diameter, breedte en wat er al meer van zo'n ding te specificeren valt), krijg je betere antwoorden. Vraag zoiets eens bij de tankmannen. Je weet nooit...
     
  3. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382

    omdat de tank mannen meestal metalen rupsen hebben en geen rubber rupsen , daarom dat het hier dus vraag .
    m'n topic zal vast wel weer afgesloten worden , ben het al gewoon
     
  4. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Duidelijk. Maar kun je niet aangeven wat je precies zoekt? (zie mijn vorige post)
    Halve vraag geeft halve antwoorden.
    Ik weet niks van rupsbanden en trucks (wil dat ook vooral zo houden;)), maar ik mag (gewoon voor de sport) graag googelen naar "onvindbare" dingen.
     
  5. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    sluit m'n topic dan hé want dat is toch het enige wat jullie hier willen .
    ik heb al duidelijk aangegeven dat rubber rupsen zoek die groter zijn dan de van de schaeff hr 16 minigraver , maar daar wordt over heen gekeken want is dan blijkbaar geen duidelijke vraag .
    komt men daar af met rupsen voor een 2x of wel 3x grotere graafmachine .
    kennen jullie het woord minigraver dan niet eens of zo .
    mja , of ik het nu wil of niet , ik zal vast wel weer afgesloten worden .
     
  6. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Steve, ik probeerde je echt te helpen, maar als je telkens in je "ze zullen me wel weer afsluiten"-hoekje kruipt, wordt het nooit wat.

    Als jij schoenen gaat kopen, vraag je om schoenen die groter zijn dan maat 36? En dan verwacht je dat ze aankomen met sportschoenen precies voor de sport die je gaat beoefenen en ook nog in jouw maat.

    Halve vragen geven halve antwoorden. En als je niet wilt verduidelijken, ok - dan niet.
     
  7. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    helpen , je lacht me gewoon uit omdat ik te veel vraag .
    ik heb al duidelijke dingen gevraagd , maar daarop reageerd niemand , daar kan ik niks aan doen .
    iedereen lacht me hier altijd uit als ik aan kom met bepaalde vragen .
    dat men moet googelen e zo , ik doe bijna niets anders voordat hier een vraag post .
     
  8. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Waar lachte ik je dan uit?!?!? :mad:
    Nergens dus!

    Als je zo denkt, wordt het wel erg moeilijk....
     
  9. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    hier lach je me me
     
  10. vwforum

    vwforum

    Lid geworden:
    8 jan 2009
    Berichten:
    1.334
    Locatie:
    nieuwegein
    Pffff Steve het kleine kind is weer zielig als er geen antwoord komt binnen 8 uur. Ik wacht ook al 2 weken op antwoord van een bedrijf. Maar zoek ook door en zal het vinden.

    Maar jij begint ergens aan zonder voor uit te denken of iets verkrijg baar is. Voor werk en voor uit denken scheelt een hoop tijd.
     
  11. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Dus juist niet. Je leest wat je wilt lezen, maar niet wat er staat.
     
  12. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    ik begreep er gewoon niks van wat je daar geschreven hebt , heb de groene smiley zien staan dat aan het lachen is dus is lachen en blijft lachen met me
     
  13. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Ik heb m'n best gedaan, maar als je niet begrijpt wat er geschreven wordt, houdt het op.

    Met alleen smileys kijken kom je niet ver.
     
  14. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    ik maak vaak een tekening van een bepaald model dat van een pdf uit vergroot naar gewenste schaal .
    als de schaeff rupsen moet gebruiken dan moet ik het model op een kleinere schaal gaan tekenen en dan is het probleem al de dingen die er in moeten er geen ruimte genoeg voor is dus ja ik had dan maar naar iets groter gegaan om alles in de bovenbouw te kunnen plaatsen en dan komt het uit dat de rupsen te klein uit komen .
    voor die minigraver is er al gekozen voor micro hydrauliek , alleen ja zijn die schaeff rupsen iets te klein in lengte en mag best ook iets breder zijn .
    van de bruder onderdelen website is het nog wachten op een antwoord , is misschien voor komende week of zo .
    de takeuchi tb 145 is nu nog steeds uit aluminium dat aan elkaar verlijmd is , maar ga dit vervangen naar messing toe .
    de reden naar messing toe is omdat de cabine kantelbaar wil maken om daaronder de batterij te kunnen plaatsen .
    het was echter de bedoeling om de takeuchi tb 145 op rupsen te maken en als deze dan goed zou werken een takeuchi tb naar tw 175 op wielen te willen bouwen .
     
  15. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    hier begrijp ik ook niks van , van wat er bedoelt wordt
     
  16. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    begrijp hier niks van
     
  17. Steve Billast

    Steve Billast

    Lid geworden:
    6 jan 2010
    Berichten:
    382
    begrijp hier niks van
     
  18. pipolakki

    pipolakki

    Lid geworden:
    25 sep 2014
    Berichten:
    203
    Dan moet je teruglezen!
    Zo moeilijk is dat niet!
     
  19. pipolakki

    pipolakki

    Lid geworden:
    25 sep 2014
    Berichten:
    203
    Sorry Steve ik nam het voor je op in mijn reactie, die is offtopic inderdaad.

    Maar je vraag is dus:

    wie weet waar ik rubber rupsbanden kan kopen met de lengte van... Cm (door jou in te vullen) en de breedte van. Cm (door jou in te vullen) .

    De volgende keer eerst uitleggen wat je aan het bouwen bent en hoe!
    *In dit geval eigenbouw van een minigraver. Met inbegrip van alle chassis onderdelen.*
    Maakt het mee zoeken naar een passend antwoord een stuk eenvoudiger.
    Zoals ik hierboven iemand zag schrijven. Heb er geen verstand van of is mijn ding niet, houd ook ik van zoeken naar onmogelijke zaken op het net. Er zijn dus genoeg mensen die je willen helpen. Aanvaard dat dan ook!
     
  20. pipolakki

    pipolakki

    Lid geworden:
    25 sep 2014
    Berichten:
    203
    Wat je maakt is wel erg vet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina