Saturday Night Flight.(1st edition)

ben jij niet bang in het donker? :infinity:
weet jij waar de UFO's vandaan komen?:alien: (of wil je het weten? :rolleyes: )
heb je nog een berg leds en led strips slingeren?:Fade-color

kan jij de bovenstaande vragen met een volmondig JA!!! beantwoorden, dan is de:

Saturday Night Flight
(1st edition)

de meeting voor jou!:p

dus pak je overtollige LED strips en plak ze op je multi.
en kom naar de saturday nigh flight!

night-flight.jpg

-------------------------------------------------------------------------

het idee is om eens een MBF-MR (ModelBouw Forum - MultiRotor) nacht meeting te gaan houden.
nacht meeting? :confused:
yep nacht meeting! :thumbsup:

om dit kunnen doen zijn er een aantal voorwaarden waaraan voldaan moet worden.
ten eerste moet het donker zijn.. duh..:cool:
maar daar zit nu even de kneep.. volgens de kalender is het zomer..:hammer:
en in de zomer begint de nacht nogal.. euhh.. laat...:)
om toch een beetje fatsoenlijke tijden te houden duurt het nog wel even voordat we dus een nacht meet kunnen houden.
ergens eind augustus/begin september komt de nacht alweer wat vroeger.
dus waarschijnlijk word het rond die tijd.
voor de goede orde:
gemiddelde zonsondergang eind Aug: 21.00 / 20:30
gemiddelde zonsondergang begin Sept.: 20:30 / 20:00

de voorgaande locaties van vorige MBF multicopter meets vallen af om een nachtmeet te houden.. we mogen daar niet zijn tussen zonsondergang en zonsopkomst.:(

er moet dus nog een locatie gevonden worden waar wij NA ZONSONDERGANG nog mogen zijn/vliegen.
en het liefst ergens redelijk centraal in het land. (voorgaande meets hebben aangetoond dat centrale locaties meer opkomst hebben)

ben jij lid van een sportclub met eigen veld in het midden van land?
vraag dan of wij (geheel vrijblijvend) een keer 's nachts mogen vliegen op het veld. (misschien gooien ze de kantine wel open ;))

graag iedereen die een optie weet of kan regelen, graag! laat het hier weten en we kijken naar de haalbaarheid.

de datum is afhankelijk van de locatie. maar iig ergens eind augustus of begin september.

--------------------------------------------------------------------------

Disclaimer:
MBF (ModelBouwForum.nl) en Topicstarter (DutchCommando) zijn niet verantwoordelijk voor deze meeting. er is geen commerciële intentie, nog worden commerciële uitingen toegestaan.
schade(s) ontstaan door en/of tijdens deze "wilde" meeting zijn geheel op eigen risico en veroorzaker(s) draagt/dragen volledige verantwoordelijkheid voor toegebrachte schade(s) aan materieel, flora, fauna en personen.

Geniaal idee! En dan zal ik toch echt deze moeten afstoffen en onder mn quad hangen, kan niet anders:

Kan m zelf programmeren, zouden dan animaties worden waarsch.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb toevallig nog wat led strips laatst besteld :D. Wat voor locatie zal het gaan worden? Niet zozeer waar, maar ik hoop op een grote parkeerplaats met hier en daar wat straat verlichting enz.

Ik heb geen led strips, maar wel glow in the dark! Gaan we plakken, count me in!
Misschien kun je wat lenen van iemand....die zijn een paar euro per meter :D

Misschien kun je wat lenen van iemand....die zijn een paar euro per meter :D

Tis geen flut glow in the dark folie, ding geeft echt belachelijk goed licht. Ledjes zijn me te fel over t algemeen, dus ik hou t voor nu nog even bij folie ;-) Kan ik ook wat creatievere dingen mee maken, en t werkt goed int donker. 5m schijnen, geeft n uur goed licht

Volgens mij woont het hele forum in groningen of limburg. Schijnbaar kan niemand kan een centrale locatie vinden...

Kom op mensen, even de lokale sportclub binnen lopen, of de dichtstbijzijnde boer aanspreken. Moet toch wel ergens een fatsoenlijk grasveld te vinden zijn? Beetje licht bij parkeerplaats en takeoff ground, en verder lekker donnker :P

Hmmm....

Fatsoenlijk grasveld...? Beetje licht bij parkeerplaats...? Takeoff ground...? En verder lekker donker...?

Nouwww, in Heerhugowaard bij de Sportlagune (sportschool) is een verlichte parkeerplaats, met hele kekke blauwe verlichting...en een heul mooi groot rond grasveld in een park...zo'n 30 meter vanaf de parkeerplaats...en stikdonker na zonsondergang...

Tis niet heel centraal maar wel goed bereikbaar en volgens mij een goeie locatie...

Zie hier 52.636931, 4.808664 voor locatie Google maps...(moet ook een link kunnen zijn maar zo technisch was/ben/kan ik nog niet)...(dus ff kopieren en in Google plakken...of zo....)

...en dit is een plaatje van het veld vanaf de parkeerplaats...

full

Het beoogde vliegveldje ligt achter de bomen en de heuveltjes...

Voor degene die het leuk vindt om te weten: foto is gemaakt met alleen het licht van de blauwe parkeerplaatsverlichting en een schijnwerper die tussen de bomen staat...

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo wat een plek! Ik zie me daar al een vlucht maken. Het is uiteraard alleen verre van centraal :D. s'nachts zo ver rijden zie ik niet zo zitten alleen.

Heerhugowaard is verre van centraal, maar ziet er inderdaad schitterend uit voor nachtvluchten.

Garbungel en Ultimeci, Mocht t echt ver zijn, met zn 3en vanaf eindhoven? Ik kan n nachttrein pakken daar.

gisteren met unrealistic trouwens in het donker wezen vliegen..
2 quads met lampjes is leuk...
maar hoe meer hoe beter!

locaties mensen! ga op zoek, vraag rond..
ik heb al een paar keer nul op rekest gekregen.. maar ook ik houd mijn ogen open..

Back