Savage x vol alu maken

• Topicstarter Topicstarter harry1981
  • Startdatum Startdatum
H

harry1981

Guest
Ik heb sinds een week een savage xss,deze wil ik vol alu maken.En nu heb ik even een berekening gemaakt maar kom op 580 euro uit,heb ik m nog niet vol alu.Nou vind ik dit wel prijzig,weet iemand een zaak waar ik het goedkoper kan kopen,gaat mij om een goedkoop adresje,ik zoek o.a

Draagarmen
shocktowers
veren
skidplates
bumpers
tank beschermer
luchtfilter
wheeliebar
enz en alles Purple

Hoi Harry,

Ik denk dat marktplaats je ook wel een eind in de goede richting kan helpen..
zo ben ik ook met jouw oude marder bezig.. ik heb ook een topic opgezeg.. bij bouwprojecten.. wel ff checken he :)

Op eBay in amerika. Probeer eens zoeken op ebay met term 'savage' bij 'uitgebreid zoeken' en aanvinken 'wereldwijd' voor de meeste zoekresultaten. Succes met het project.

En het blijft een Savage, hij zal er echt niet beter door gaan rijden.

Verkoop je huidige Savage en koop voor 500 á 600 euro een volledig getunede, gepimpte en alu Savage op Ebay, Marktplaats of andere veilingsite....
Dan hou je in ieder geval het geld wat je terug krijgt voor jouw Savage in je zak ;-)

En wat stel je dan voor om te gaan rijden??,ik ben toe aan een ander model,en de Savage staat hoog op mijn lijst..(samen met de Traxxas Revo)

Persoonlijk zou ik voor de Revo gaan. De Savage is best een goede en een zeer populaire auto maar heeft de wegligging van een natte krant vergeleken met de Revo.

Wat Emil en Roelof even vergeten is, dat nadat je een wagen "vol alu" hebt gemaakt, hij:
- nooit meer kapot gaat.
- altijd automatisch de goede afstelling vindt.
- altijd wint van welke andere wagen dan ook.

(ik krijg tenminste het idee dat veel mensen hiervan overtuigd zijn)

Zie je de ironie? Het is cynisch bedoeld van Micropuller!

Alu is zeker leuk, maar het voegt weinig tot niks toe aan de wegligging of handling van een Savage....

@ Bart_Banaan:
Dat valt me toch een beetje van je tegen hoor!
Wil je beweren dat je nog niet gehoord hebt van de allernieuwste hop-up, die je wagen onderhoudt, bestuurt, schoonmaakt en afstelt?
Bij deze dan; de vol-alu kabouter!

savagekabouterdc5.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb een van 3,5 mm Carbon, nu ik deze zie , had ik beter wat meer geld kunnen uitgeven, en ook een vol-alu versie kunnen kopen.... :(

Back