sc10 topic

• Topicstarter Topicstarter hdbadboy
  • Startdatum Startdatum
H

hdbadboy

Guest
ik heb hem vandaag gehaald.eerste indruk was wel goed.

7026.jpg

ik heb hem vandaag gehaald.eerste indruk was wel goed.

7026.jpg

Mwah, aan nutteloosheid wint dit topic een 10 met een griffel. Om dan toch wat toe te voegen: Enkele dagen gereden met deze truck, 2s lipo 8000mah, 2 lipos gereden (Ezrun 5.5t set), en mij bijzonder vermaakt. Standaard reed hij beter dan de slash, veel minder body roll. Helaas, was deze auto van een maat van mij, en zat er enkel de electronica van mij erin, maar een ding weet ik zeker. Volgende Hongkong bestelling komt er een Sc10 mee:D

Laatst bewerkt:
Mwah, aan nutteloosheid wint dit topic een 10 met een griffel. Om dan toch wat toe te voegen: Enkele dagen gereden met deze truck, 2s lipo 8000mah, 2 lipos gereden (Ezrun 5.5t set), en mij bijzonder vermaakt. Standaard reed hij beter dan de slash, veel minder body roll. Helaas, was deze auto van een maat van mij, en zat er enkel de electronica van mij erin, maar een ding weet ik zeker. Volgende Hongkong bestelling komt er een Sc10 mee:D

ezrun setje komt er ook op . maar als er problemen zijn die iemand heeft kan je ze hier bespreken .zo als andere topic bv slash revo encetra.

jah, alleen weet ik (nog) niet hoeveel de eindredactie eraan veranderd heeft.

damn you! "Let wel op, de kans bestaat dat je je andere auto's niet meer uit de kast haalt want deze is echt heerlijk!"
Is een beetje laat, die waarschuwing. :p maar klopt wel :) fantastische wagen om meer te rijden.

Mooi verslag trouwens, zitten ook erg mooie foto's bij. Hoewel, dat hij sloom in de bochten is vind ik niet echt. maarja, hier rijdt je dan op een vrij harde ondergrond, met een laagje dun/fijn zand er overheen.
ik rijd zelf met een cheap Carson 12T setje, met een 3s zippy lipo er in. dat extra gewicht bevalt wel goed.

Ik heb mijn SC10 sinds 2 weken en ik had verwacht dat mijn clubgenoten met een Slash gemakkelijk zou kunnen voorbij rijden, maar dat viel tegen.
Ik vond de auto erg tricky. (Stond iets te vaak achterste voren). Ik dacht: "Sh... toch de verkeerde auto gekocht"
Maar na het lezen van je artikel, Cooper, krijg ik het gevoel dat ik toch de juiste keuze gemaakt hebt! :worship:

Ik heb van de week nieuwe banden binnen gekregen (JConcept Goose bumps) en heb de accu naar achteren geplaatst en hoop nu wat meer grip te hebben achter.

Overigens bij mijn RTR set, zat wel gereedschap en clips voor de schokbrekers en geen shims meer voor het diff.

Gelukkig ben ik dus niet de enige met een wat losse achterkant... Gisteren nog een SC10 over het circuit zien glijden...

Het is desondanks een erg toffe wagen! Overall is de Slash makkelijker te rijden dan de SC10.

ik vind het juist mooi dat de auto zo aan het glijden is. (kijk maar op youtube, doen de echten ook :D ) bovendien glijdt de auto zo heerlijk, en ziet er super gaaf uit als die dat doet.
met een beetje oevenen ben je ook nog steeds vrij snel emt de sc-10, ondanks de levendige achterkant.
top auto! :)

heb vandaag een ezrun 8,5 setje gezet en moet toe geven dat hij inderdaad lekker glijd. met welke tand wielen rijden jullie

12T setje, standaard vertanding. waarschijnlijk een beetje aan de lichte kant voor deze motor, maar werkt top tot nu toe. :)

Back