Scania S

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Mad Max, 29 jan 2017.

  1. Mad Max

    Mad Max

    Lid geworden:
    3 dec 2016
    Berichten:
    243
    Locatie:
    Hoogeveen
    Ik heb onderdelen en ga een Scania bouwen. Wat voor 1 maak ik nog niet bekend. Ik ga de bouw verslaan tot de opbouw. Wou vanaaf beginnen met het frame maar gaten kloppen niet. Wie o wie kan mij vertellen wat voor chassisbalken dit zijn.[​IMG]
     
    Erik H vindt dit leuk.
  2. Mad Max

    Mad Max

    Lid geworden:
    3 dec 2016
    Berichten:
    243
    Locatie:
    Hoogeveen
    Het chassis weet ik al. Het blijkt dus te gaan om 1 voor een Ford F-350 high lift.
     
  3. Mad Max

    Mad Max

    Lid geworden:
    3 dec 2016
    Berichten:
    243
    Locatie:
    Hoogeveen
    Wie o wie kan voor mij de linker en rechter chassis balken scannen en mailen voor een 6x4 scania en kinghauler? Op ware grote.
     
  4. Mad Max

    Mad Max

    Lid geworden:
    3 dec 2016
    Berichten:
    243
    Locatie:
    Hoogeveen
    Kon het knooien ff niet laten. Experiment geslaagt. Angle eye gemaakt voor mijn Scania S.[​IMG]. Angle eye.[​IMG]. Gewoon licht.
     
  5. Koos82

    Koos82 verslagschrijvers

    Lid geworden:
    1 dec 2007
    Berichten:
    687
    heb nog wel een setje balken van een aeromax liggen, maar kan niet scannen

    groet,
    Koos
     
  6. Mad Max

    Mad Max

    Lid geworden:
    3 dec 2016
    Berichten:
    243
    Locatie:
    Hoogeveen
    Vriendelijk aangeboden, Koos. Maak ze zelf. Dit ook omdat ik de kopjes van de ledjes eraf haal ivm de ruimte achter het spatbord. Ik heb trouwens ook het materiaal ervoor plus dat ik van knooien hou. Deze truck staat trouwens ff in de wachtrij. Eerst moet de Ural klaar en dan ga ik beginnen aan de aanhanger die erachter komt.
     
    Koos82 vindt dit leuk.
  7. Rutger2012

    Rutger2012

    Lid geworden:
    30 jan 2013
    Berichten:
    46
    gezellige foto zo in zo'n asbak :D
     

Deel Deze Pagina