Schaal wedstrijd seizoen F4C & Sportschaal 2008

Alexzzz

Moderator
Moderator team
Forum veteraan
Weet iemand of de data en/of velden al bekend zijn voor 2008? (op modelvliegsport.nl kan ik niets vinden...)
Grt.
HPIM0969.JPG

Alex,

Leuk te horen dat je mee gaat doen:music:.

Nog niet alle data zijn rond zal ze zo snel mogelijk hier neerzetten.

Wie gaan er nog meer meedoen:yes::lol:.

Ton

ik wil ooit nog meedoen met sportschaal, met de focke-wulf, maar eerst eens op mijn gemak de wulf admaken, word op zijn vroegst 2009 dta ik mee kan doen, al heb ik de wulf al wel af voor het eind van deze zomer;)

JVDO,

De bedoeling is dat als volgt;

Er zijn twee klasse Sportschaal en F4C

Sportschaal is de uigeklede versie van F4C waarbij er alleen gevlogen moet worden en het model moet lijken op een bestaand vliegtuig. De reglementen met uitleg en de vliegfiguren is te downloaden op de site van de KNVvL. Er zijn een aantal verplichte figuren en een aantal vrij te kiezen figuren die je zult moeten vliegen. De vrij te kiezen figuren hangt ook af van het type vliegtuig, want is het mogelijk met de echte kunstvlucht te vliegen dan moeten deze figuren ook gevlogen worden.

De klasse F4C is wat betreft het vliegen gelijk alleen het model wordt ook nog statisch beoordeeld door een jury, die aan de hand van de geleverde documentatie het model zal beoordelen.

Waarmee wil je gaan meedoen en waaraan wil je deelnemen.

Misschjien is het handig als ik eerdaags van beide klasse een tutorial maak met voorbeelden van de beide klasse.

Ton

Tom,

Gaat helemaal goedkomen denk dat ik die tutorial maar ga plaatsen ben dat al lang van plan.

Gaan na de opname samen een keertje vliegen en nemen dan het programma door.

Ton

Dan Pas en dan iedereen wel opstoken voor de schaalmeeting van 2008.
Dat kan toch niet.

Han.
ik had eigenlijk moeten zeggen vliegklaar voor het einde van de zomer :zon:
in de kleuren zal ie in de eerste week van februari zitten;)

daarna nog elektronica, wielen, motor, spinner-adapter, tank, brandstofslang etc.....

ik moet ongeveer nog 450 euro uitgeven voordat ie klaar is, dat ga ik niet redden voor het einde van de zomer...

Hoi Ton,

Dat zou tof zijn, gisteren heb ik een sportlicentie aangevraagd dus kan ik indien nodig mee komen stoeien op de wedstrijden. :D
Opzij allemaal..bukken..hahaha

Tom

He Tom.

Ton moet maar eens goed uit de doeken doen van hoe wat waar.:teacher:
Dan komt er misschien wel concurentie erbij.:p

Han.

hahaha als je mijn vliegkunsten ziet zal je direct overtuigd zijn dat ik geen concurentie zal zijn voor jullie...winnen is niet het belangrijkste hé...meedoen en bijleren is VEEEEEEEL belangrijker.

Back