schuimpjes vliegen in Sterksel

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door Frank Stevens, 31 aug 2010.

  1. Frank Stevens

    Frank Stevens

    Lid geworden:
    17 sep 2002
    Berichten:
    2.035
    Locatie:
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Morgenavond, woensdag 1 september, zijn wij uitgenodigd om in Sterksel een kleine vliegdemo te geven tijdens de kindervakantieweek.
    Eea gaat zich afspelen op het voetbalveldje bij Provedentia.
    Ik ben daar gaan kijken. Het veldje is volledig ingesloten door hoge bomen.
    Dus kunnen we daar alleen maar terecht met lichte modellen. (lees: schuimpjes ala EZ of Funcubs)
    Piloten uit de omgeving die met ons willen meevliegen zijn natuurlijk van harte welkom.
    Het veld van Someren ligt op zo'n 5 a 6km afstand. Wellicht zijn er van daaruit leden met parkvliegachtige toestellen? Of vanuit Heeze, Geldrop of Helmond?
    Ook nemen we wat toestellen mee om te tonen.
    Ik zal vragen om een lijn te spannen waar de kijkers achter moeten blijven staan.

    Ondergetekende gaat mbv een micro wat tekst en uitleg geven en een beetje reclame maken voor de modelvliegsport.

    Ik denk dat dit een fijne manier is om PR te doen, vooral onder de jeugd.
    We beginnen rond de klok van 18.30u en we zien wel wanneer het donker wordt...

    Wie weet tot woensdagavond.

    Grtz Frank
     
  2. Frank Stevens

    Frank Stevens

    Lid geworden:
    17 sep 2002
    Berichten:
    2.035
    Locatie:
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Zo, net terug van het avondje vliegen in Sterksel.
    Er was volop belangstelling, zo'n 100 personen, veel kinderen, stonden langs de kant. Allemaal mooi achter het lint.
    We waren met een man of 13, waaronder ook Yannick. (bedankt Yannick voor de mooie demo's met je dubbeldekkertje)
    Ik had wat flyers in elkaar gestoken met wat info erop en deze werden gretig mee naar huis genomen. Ondertussen had ik de micro in mijn handen gekregen om wat tekst en uitleg te geven. En het leek me een leuk idee om ter plekke de jeugd uit de tent te lokken om vragen te stellen. Die kwamen er genoeg, dus ik heb niet met mijn mond vol tanden gestaan.
    Ruim een uur wisten we de aandacht vast te houden, toen liep het een beetje leeg.
    Al met al een leuke avond voor alle partijen.
    [​IMG]
    Grtzz Frank
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  3. Jaap Gaasbeek

    Jaap Gaasbeek

    Lid geworden:
    22 apr 2006
    Berichten:
    2.691
    Locatie:
    Eerbeek
    Goed gedaan een demo is altijd leuk en je weet nooit wie er inderdaat gaat modelvliegen.

    Gr Japioooooo
     
  4. wij willen snoep

    wij willen snoep

    Lid geworden:
    18 mei 2010
    Berichten:
    74
    hey Frank

    fijn dat het leuk geweest is

    helaas hebben we het niet gehaald om alles klaar te krijgen

    ik kon vanavond pas een nieuw systeem testen ommet de yak snoep te kunnen droppen voor de laatste paar meetings
    dat ging gelukkig heel goed , maar uiteraard was het uittesten ervan niets om bij jou daar te doen

    volgende zijn we er zeker bij

    leuk initiatief
     
  5. Jaap Gaasbeek

    Jaap Gaasbeek

    Lid geworden:
    22 apr 2006
    Berichten:
    2.691
    Locatie:
    Eerbeek
    Ik ben maar niet gekomen omdat ik hoorde dat er HEKKEN stonden en daar heeft mijn schuimpie een hekel aan.

    [​IMG]

    Gr Japioooooooo
     
  6. Frank Stevens

    Frank Stevens

    Lid geworden:
    17 sep 2002
    Berichten:
    2.035
    Locatie:
    Soerendonk, het leukste gat van Nederland!
    Hey Japiooooooo,

    je schuimpje zit goed vast, maar ik heb de indruk dat er ook wat toetsen vastzitten op je keyboard......... ;-)
     

Deel Deze Pagina