Scotch transfer tape

Nu ben ik bijna door mijn voorraad Scotch transfertape heen enmoet dus nieuwe bestellen.
Heb geen idee meer welk type ik hebben moet. Op de site van Loet zag ik op de enveloppe bij de foto type 924FU staan.
deel5 Heb dat nergens kunnen ontdekken.

Wie o wie weet welke en waar te bestellen.

Het bekende verhaal van de bomen en het bos.
Er zijn veel verschillende types die allemaal door dezelfde zoekopdracht opgeleverd wordt. Zelf heb ik dus momenteel de rol met het wit/groene schutvel.

Nu vind ik op internet dus

Kleefband 12mm Scotch atg 924/rol 33m (lijmen & plakken) voor € 7,12 bij Officeshopper.nl - BESLIST.nl

Scotch Dubbelzijdig Plakband ATG 924 - Dubbelzijdige Plakband - Plakband & Tape - Lijmen & Plakken - Bureau-artikelen - Kantoorartikelen - Alles voor kantoor kantoorartikelen webshop

en die uit Rotterdam uit de posting hierboven. Allemaal Scotch ATG924 met allemaal verschillend schutvel en verschillende prijzen.

Wie kan er iets zinnigs over roepen??

Hans heeft eens een rolletje voor mij gekocht bij Harolds, gewoon het bekende schutvel wit met licht groen.
Denk dat het een kwestie van beschikbaarheid plaatje is.
De type aanduiding is hier leidend.
Voor de prijs, ach de een wil er gewoon wat meer aan overhouden dan de ander.
Was dit alles zinnig, euh een beetje misschien (of is het mesgien)

Het spul wat ik gebruik is 19 mm breed. Is inderdaad Scotch Transfer tape.

Dacht laatst dat het rolletje al wat op was en heb er nog maar twee gekocht. Heb nu dus 2.5 rolletjes. Voor 33 m betaal je ongeveer 9 euro

Groeten,

Hans

Back