Seabottom Subsail 2010

logosubsail2010mini.gif

Hallo allemaal,

Uit de enquete kwam 24 Mei 2010 als datum voor de Subsail dit jaar naar voren.
De locatie is wederom het vaarwater van Vaargroep Flevoland te Biddinghuizen.

Aanmeldingen kunnen hier geplaatst worden, we maken er weer een gezellige dan van!

Laatst bewerkt:
hallo

ook door de leden van B.msa is deze dag uit gekozen
dus biddinghuizen maak je maar klaar ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk belgen naar jullie te krijgen

groetjes raf
lex jij maakt de uitslag zelf bekent jouw pakkie an hahaha

hallo,

zojuist op de kalender gezet; het kan er hier niet vroeg genoeg op staan.

groetjes en iedereen een gezellig (duik)jaar toegewenst

Jan

Ik zal er ook zijn, samen met Ruben en zo veel mogelijk sub's:)
We zullen alvast SUPER mooi weer bestellen!:cool:

Hoi Lex,

Ik probeer ook weer van de partij te zijn, hangt een beetje af van de planning van mijn werk, weet nog niet hoe de storingsdiensten vallen dit jaar.

Hr.Ms Dolfijn 1:33

Ahoy Lex,

Ik probeer ook van de partij te zijn inclusief mijn proefmodel van de Hr. Ms. Dolfijn. Ik heb de schroef binnen, dus hopelijk zit er binnenkort een proefvaart in als al dat ijs is gesmolten.

Grtz, Léon van der Horst.

Ik kom ook, met of zonder nieuwe verflaag op de boot (zie ander draadje). Of ik in die erwtensoep durf te duiken is nog de vraag, maar alleen de sfeer is al voldoende reden om te komen!

Groeten,

Rob

Ik kom ook, met of zonder nieuwe verflaag op de boot (zie ander draadje). Of ik in die erwtensoep durf te duiken is nog de vraag, maar alleen de sfeer is al voldoende reden om te komen!

Groeten,

Rob

Misschien moeten we dan roggebrood met spek meenemen voor die gelegenheid :mrgreen:

Ik zal mijn Seawolf(je) ook weer meenemen
het werd ook tijd dat het water vloeibaar werd.
het is wel leuk om met een rc auto op sneeuw en ijs te rijden.
maar ik vaar toch liever op het water dan dat ik er op rij.

logosubsail2010mini.gif

* * * U P D A T E * * *

Hallo allemaal,

Tijd voor een eerste deelnemerslijst:

Raf
Jonkie
Tiger1gek
Doudlas vd Heuvel
Jan de K
Gbosman
rubenbosman
MFR
Walrusklasse
roeier4
BYM
Rob Landsbergen
Kippetje75
En ondergetekende natuurlijk ...

Gisteren heb ik voor het eerst sinds begin december weer eens gevaren! Heerlijk, ik begon al serieuze afkickverschijnselen te vertonen. Sjagerijnig, prikkelbaar, bij elk plasje water kijken of het diep genoeg was, de weersberichten nauwlettend volgen, steeds maar weer de hobbykamer controleren, drie projecten in de wacht op vloeibaar water om te testen, ppfffff :rolleyes: :hammer:Maar goed, dat is gelukkig voorbij die winter!

Hallo Lex,bij deze wil ik me ook aanmelden voor 24 mei.
Groeten,Peter.

Hallo allemaal,

Tijd voor een eerste deelnemerslijst:

Raf
Jonkie
Tiger1gek
Doudlas vd Heuvel
Jan de K
Gbosman
rubenbosman
MFR
Walrusklasse
roeier4
BYM
Rob Landsbergen
Kippetje75
En ondergetekende natuurlijk ...

Gisteren heb ik voor het eerst sinds begin december weer eens gevaren! Heerlijk, ik begon al serieuze afkickverschijnselen te vertonen. Sjagerijnig, prikkelbaar, bij elk plasje water kijken of het diep genoeg was, de weersberichten nauwlettend volgen, steeds maar weer de hobbykamer controleren, drie projecten in de wacht op vloeibaar water om te testen, ppfffff :rolleyes: :hammer:Maar goed, dat is gelukkig voorbij die winter![/QUOTE]

en ik ook.( waarschijnlijk met lege handen)

ps er komt helaas weer nachtvorst aan maar de dag temperaturen blijven redelijk

Back