Productaankondiging Skyhero little spider En hallo ik ben Batista !

Discussie in 'Multicopters' gestart door Batista, 7 okt 2016.

  1. Batista

    Batista

    Lid geworden:
    7 okt 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Amsterdam
    Hoi..
    Het valt niet mee ,ik dacht dat ik dichterbij wel kon vliegen..nou laat ik me niet lijden,door vliegverbod gebieden,ik rijd graag ,en binnen half uurtje rijden,kom ik ook wel in RC wildvlieggebieden..want ik ben een wildvlieger
    Wat betreft clubverbanden of lid worden ,nee dat is weer niks voor mij.
    Ik wil nu het toch koud is,mijn eigen drone in elkaar bouwen ..een kleintje fpv
    Nu dus veel aan het lezen,soms weet ik niet waar het over gaat,alles in het Engels want in nederlands is niet genoeg te lezen..ik zag een leuke snelle droon
    dus ben nu een flight control board aan het zoeken met de juiste motoren en esc Ik zit nu bij een Cleanflight f3 racing board te kijken,hierover lees ik dat het betere optie is dan een F1 omdat die al weer zwaar verouderd is ...wat een lastige materie nog. i? UART 1 wat is Uart 1 of 2 enz..echt lastig ..en ik wil het weten !
    Ik vraag me af of ik nou een complete kit moet kopen of toch onderdelen los en frame los kopen .
    Ik las ook dat je een mooie zender hebt,die Spectrum dx9 ,Ik zie op eBay bv alleen de
    Spectrum dx8 heb ze niet vergeleken,maar dat weet jij vast wel,en oja heb je echt 9 ch nodig ?
    Of is 8 ook genoeg ? Zag zelfs een dx 18 !
    Zeg jij het maar ...ook over die fpv f3 racing wat denk jij ?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2016
  2. Batista

    Batista

    Lid geworden:
    7 okt 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Amsterdam
    Dji phantom 1.1.1 die heb Ik hier met een motor probleem ,dus deze had Ik so aangeschaft voor niet teveel geld ,als oefen vlieger bedoeld om tegen een boom
    aan te vliegen ,hahahah
    Op zoek naar die motortjes,bleek lastiger dan gedacht,omdat dit type net niet meer echt wordt geleverd...oke uiteindelijjk iets gevonden,dus vier motortjes plus esc print plaatjes ...dus tweedehands,dus binengekomen wist Ik meteen dat het niet goed zat ,verkeerd verpakt als brievenbuspakketje ...godver.....
    Motortjes bleken helemaal niet goed te zijn ,shit wat een shit is dat altijd!
    Esc printplaatjes zijn wel goed,maar Ik voelde me weer genaaid ,eigen schuld !
    Dus gisteren gefrusteerd ...Ben Ik op zoek gegaan naar gewoon nwe motortjes ..
    lastig weer te vinden,uiteindelijk vond Ik ze voor 19.50 per stuk zonder verzendskosten ,en Ik heb ze gewoon besteld,gewoon vier nwe
    Dus vanochtend gaat de telefoon,met toemen.nl ...uw heeft vier motortjes besteld..maar die zijn op dit moment niet leverbaar ...dus ik heb een voorstel,wil ik uw een donor phantom met oa vier motortjes toesturen...verder zitten er nog veel meer onderdelen op ...dus is dat wat ?? Mmmmm nou oke als die motortjes maar goed zijn ,...dus nu wordt dat morgen toegestuurd...ben benieuwd hoor ..
    Wordt wel weer een dure phantom terwijl ik nou juist niet teveel geld aan wou uitgeven ...dus we zien nu wel...wordt ook weer vervolgt ..
    Gr..
     
  3. m&n

    m&n

    Lid geworden:
    6 okt 2010
    Berichten:
    556
    Locatie:
    Vleuten
    Als je gewoon wilt vliegen lijkt het me zowiezo niet zo handig om een kapotte drone te kopen he :p
     
    Batista vindt dit leuk.
  4. Batista

    Batista

    Lid geworden:
    7 okt 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Amsterdam
    Ik heb diversen drones ,ook vliegende exemplaren,mijn hobby is dat juist ,iets wat iemand anders niet kan repareren ,juist wel weer te kunnen repareren hehehe ⚙
     
  5. Batista

    Batista

    Lid geworden:
    7 okt 2016
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Amsterdam
    Dronemania is dat een ziekte ofzo ?
     
  6. Evert C.

    Evert C.

    Lid geworden:
    21 nov 2013
    Berichten:
    1.259
    Locatie:
    Rotterdam
    En? Vliegt er al iets?
     
  7. greenfact

    greenfact

    Lid geworden:
    23 apr 2008
    Berichten:
    51
    Ook ik heb een gigantische blunder gemaakt , de reparatie en installeren van een DJI Phantom 1 liep prima maar bij het zette van de puntjes op de I hielp ik een motor in de vernieling , het vervelende is , de drone is van een vriend van mij .ik heb er maagpijn van .
    Mijn vraag aan een ieder is , heeft iemand een DJI Phantom 1 ccw motor ter overname beschikbaar ?.
     
  8. Evert C.

    Evert C.

    Lid geworden:
    21 nov 2013
    Berichten:
    1.259
    Locatie:
    Rotterdam
    Dan rijst de vraag of het de motor is dan wel de Esc is.
    Zet de goede motor met dezelfde draairichting op de vermoedelijk defecte motor plaats, als de motor draait is het inderdaad de motor. Zo niet, is het de Esc.
     

Deel Deze Pagina