slash tqi topic

hallo, ik heb net de slash besteld bij toemen met een tqi zender het is een 2wd brushed.
mijn vraag is : is deze combinatie orgineel met een tqi of doen ze bij toemen de gewone zender er uit halen en de nieuwe er in zetten?

mvg shyvan

Zo te zien zit die schakelaar alleen in de iphone aanhangsel. Op de plaatjes van de zender zonder dat aanhangsel is geen schakelaar te zien.

Hoe kan je daar nou omheen kijken vraag ik me af.
Ik heb de zender ook al in mn hand gehad (voelt erg goedkoop aan maar dat terzijde) aan/uit knopje zit gewoon in de voet!!

6513-TQi-standard_o.jpg

ik heb deze en daar zit geen switch op

ik hoop voor hem op dat laatste anders moet hij een bril want traxxas brengt heus niks uit zonder aan en uit knop..

Misschien heeft ie wel een automatische aan-uit schakelaar? 2 minuten geen beweging, en hij gaat uit, en draaien aan het stuurtje, en hij gaat weer aan? Just a guess

op de foto die ik heb gepost staat echt geen switch er op hoor ik heb het wel over die zonder docking base!!!
Nogmaals: heb je hem daadwerkelijk (in je hand) en kun je het knopje niet vinden, of baseer je dit allemaal op een plaatje wat je op internet hebt gevonden?

Back