Smit Nederland

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Woltergraaf, 21 aug 2016.

1. Woltergraaf

Woltergraaf

Lid geworden:
    20 nov 2014
    Bedankt voor het antwoord klaas die groene verf van flexa is ook alleen voor slles dat groen word ik gebruik geen elkaar verf over elkaar maar mag wat jij zegt enamel wel strak tegen acryl aan?

2. k-k

k-k

Lid geworden:
    12 jul 2012
    Wolter, Als voorbeeld heb ik het dek geschilderd met acryl en de binnenkant van de verschansing met enamel. Beide soorten van Revell. Ook heb ik op de romp, die in de enamel zit wel reparaties gedaan met acryl. Maar die enamel was dan wel een paar jaar oud. Eigenlijk nog nooit een ongewenste reactie gehad. Maar om nu te zeggen; doe maar, gaat me ook te ver. Als de verf wat ouder is en "dood", voorzie ik niet zo snel problemen. En met "dood" bedoel ik geheel doorgehard en de oplosmiddelen eruit gedampt. En je woorden in je posting lopen een beetje door elkaar. Ongetwijfeld weet jij wat je hebt willen schrijven, maar voor mij is het niet helemaal duidelijk. Gr. Klaas.

3. Woltergraaf

Woltergraaf

Lid geworden:
    20 nov 2014
    Hoi klaas wat jij hier beschrijft is precies wat ik bedoel. En ik snap wat jij bedoeld dat je mijn bericht niet duidelijk vind, vind ik ook. Maar toch bedankt

4. Woltergraaf

Woltergraaf

Lid geworden:
    20 nov 2014
    Weet iemand misschien waar ik een blik blanke lak kan kopen de action en hema hebben het niet. Weten jullie misschien een zaak met goedkope lak

5. Woltergraaf

Woltergraaf

Lid geworden:
    20 nov 2014
    IMG_2595.JPG IMG_2596.JPG
    Hallo iedereen ik heb al een tijdje geen foto's meer laten zien over hoe het met de bouw staat. Ik heb afgelopen week eerst alles in de stuurhut geverfd en ik heb vanavond nog de vloer bekleed met (laminaat) kleine latjes.
    Het ziet er nu nog niet netjes uit maar morgen ga ik de rest schuren en ik ga nog plintjes leggen waardoor je dat niet meer ziet.

Dan heb ik nog een vraag over die stickers of papiertje mer de scheepsnamen en logo's, tr. 9 heet dat papiertje. Weten jullie hoe dat werkt?

Bijgevoegde bestanden:

6. k-k

k-k

Lid geworden:
    12 jul 2012
    In mijn bouwdoos uit de 80-er jaren kon je het doorzichtige deel van de grondlaag trekken en opplakken. Alleen het Plimsollmerk kwam in het water los. Gr. Klaas.

Deel Deze Pagina