Snelle lader vraag (of het gewoon een degelijke is, voor de prijs)

IMAX_B6AC_Charge_4f6c662861b51_100x100.jpg

IMAX Style B6SAC Lipo Lader met 220V voeding 50W - afstandbestuurbare vliegtuigen en auto's

Gaat uiteraard om deze lader (link)..
ik heb ff snel een lader nodig deze (link) gewoon goed neem ik aan ??

Alvast bedankt en vriendelijke groet , Ray......

Wat voor accu's ga je er mee willen opladen? Naast LiPo of NiMH ook het aantal cellen en de capaciteit van de cellen...

Ik heb dezelfde lader. Werkt prima voor het laden van Nimh en Lipo's. Even kijken welk voltage en Amps je accuutjes hebben, instellen in de lader op het mAh, auto select zetten van de aantal cellen, en de lader doet de rest.

Ik moet zeggen, ik ben er zeer tevreden mee, dus voor die prijs zou ik zeker gaan.

Ik heb dezelfde lader. Werkt prima voor het laden van Nimh en Lipo's. Even kijken welk voltage en Amps je accuutjes hebben, instellen in de lader op het mAh, auto select zetten van de aantal cellen, en de lader doet de rest.

Ik moet zeggen, ik ben er zeer tevreden mee, dus voor die prijs zou ik zeker gaan.
Dank je man..meer heb ik niet nodig..
Sleurhutje ook bedankt man....

Groet, Ray...

Denk er om dat de lader maar 50W is. Stel dat je accu 6S 3300mAh is, dan kun je maximaal met 50W/(4x4,2V)=2A laden. Het duurt dan ruim anderhalf uur voordat accu vol is. Daarom de vraag wat voor accu's je gaat laden. Je bent niet de eerste die hiermee de boot in gaat. ;)

Back