Snertcup 2018

Discussie in 'F5J' gestart door jve, 5 feb 2018.

  1. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.416
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Afgelopen zondag de snertcup 2018. Voor mij de eerste keer dat ik mee gedaan heb.
    In 2017 was het koud, en in 2018.....ja, het was weer koud. Het begon in de ochtend met een mager zonnetje, zou het dan toch een mooie dag worden?? Eerst maar eens een bakkie en inschrijven. De apparatuur werd ingebruik gesteld, we kunnen beginnen.
    In ronde 1 groep 2, we waren net gestart, m'n kist verdween bij het stijgen in de sneeuw :eek:.
    Uiteindelijk werd deze ronde stilgelegd! Het ging alleen maar meer sneeuwen!
    Ook m'n zender was niet veilig voor de de sneeuw en bij het herstarten van de zender wordt m'n zender opgestart in "Range mode test', wtf! Snel droog gemaakt en weer herstarten, gelukkig alles werkt weer.

    Alle rondes gevlogen en in de pauze met z'n alle aan de snert en broodje knak. Goed geregeld daar bij de Stootkop!!
    Na de pauze klaart het weer op maar is de wind wat toegenomen, andere tactieken worden toegepast. Na 4 ronden is de stand bekend voor de fly-off. Helaas had ik het in de fly-off verprutst, een te korte vlucht en een landing uit het boekje "hoe moet het niet" ;-). Tipje in het gras bij een te scherpe bocht en op z'n kop in het gras. Gelukkig geen schade.

    Een mooie "echte" snertcup 2018.
    Organisatie Snertcup en de Stootkop, bedankt voor het ontvangst en de gezelligheid. Tot de volgende.

    De foto's: https://1drv.ms/a/s!AgKhDFFXWXsKnGjZYePrIMNlaSpE

    Ik neem aan dat de uitslag hier ook nog geplaatst wordt.

    Groet,
    Willem
     
    PascalvO, F3J-Karel, Lyckele en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. bartjuh K

    bartjuh K

    Lid geworden:
    19 jan 2017
    Berichten:
    41
    Locatie:
    Roermond
    Bij deze de uitslagen
    IMG_0994.JPG IMG_0995.JPG
     
  3. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.416
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Ah thnx, zag m in de email. Oei, 13de..... Zal wel Jan Somers!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    gertjan siemons vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina