soort van Springer Tug

hallo, omdat de bouw van mijn ''echte'' duwboot eventjes stil ligt, en ik sinds kort een vriendin heb, ben ik van plan een klein simpel duwbootje te maken, waar ze mee kan varen

ik heb al een beginnetje gemaakt:
afb1896.jpg

hier in het geheel
afb1894.jpg

hij is al geplamuurd, en het schroefasje zit er ook al in
afb1891.jpg

schroefasje goed uitgelijnd
afb1892.jpg

omdat er een slecht stuk in het hout zat, heb ik er een nieuw stukje ingezet, en even netjes geplamuurd
afb1893.jpg

koker
gr. Jeroen

hee, mwa dat valt wel mee hoor, zolang het maar netjes word. nee nog niet binnen, maar ik heb iets bij conrad besteld (zendertje, regelaar, koppeling) dus die zal morgen of overmorgen wel binnenkomen, en ik heb bij ShopFlevoland besteld, ze zeggen dat het daar ±10 werkdagen duurt, dus dat word nog effe wachten :mad:
gr. Jeroen

ps. waarom wil je dat weten?

Hee,

ds mooi dt het nu gelukt is met je bestelling. Hoop voor je dat je wel een beetje sterke motor hebt gekocht kan je haar miss wel wegslepen:D Nieuwsgierig zullen we maar zeggen;)

tim

Je verteld ook dat je een vriendin heb, dus enige nieuwschierig heid kan op zijn plaats zijn!

Maar ziet er al leuk uit zeg!

haha, ja das waar, de bestelling is dus eindelijk gelukt, ik had nog een motor liggen, uit een speedboot, oke niet de ideale maar het lukt vast wel, het is een graupner RS-540 E
gr. Jeroen

zo weer iets aan de boot gedaan, ik heb het elektrische gedeelte voor een groot deel gedaan, en ben bezig geweest met de opbouw, zodra ik mijn bestelling binnen heb met accecoires en roer, ga ik het roer plaatsen/inbouwen

afb0001.jpg

afb0002.jpg

stuurhut op paal :o
afb0005.jpg

binnenkant is nog smerig, allemaal plamuurstof
afb0008.jpg

afb0010.jpg

op de Alina
gr. Jeroen

Ziet er leuk uit Jeroen!
Nu die grote nog en dan samen de spuiterij in .
Allebei dezelfde kleur neem ik aan?

groeten, Brandaris

weer even bezig geweest, met dit als resultaat:
afb0013e.jpg

indelinkje gemaakt :o
afb0014.jpg

stuurhut in de alluminium verf gezet, inmiddels 2e keer erin gezet
afb0015.jpg

uitlaatje gemaakt, moet nog geschuurd worden, het is nog niet super netjes maar dat komt nog wel
gr. Jeroen

Laatst bewerkt:
Back