De nieuwe blade 230s is uitgerust met een SPEKTRUM AR636H AS3X HELICOPTER RECEIVER , nu heb ik hier al veel informatie over opgezocht maar vind niet terug of deze ook op een 450 size heli zou werken. Heb al info gevraagd in een webshop en deze zegt dat ie het perfect zou moeten doen met een 450 maar ik zou toch graag wat meer zekerheid hebben voor ik er eentje koop...
Mijn 230s is uitgerust met de AR636A ipv H. Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar hier is mogelijk wel wat nuttige info te vinden: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=771281
pak dan deze: http://www.beastx.com/eng/ HEEL veel mensen vliegen daarmee. dus kunnen ook heel veel mensen je helpen als je er vragen over hebt. Zo'n winkel kan namelijk alles zeggen.. mij zij hoeven hem niet af te stellen. en naderhand nemen ze die dingen niet snel terug.. Of kijk eens naar een align 3g, of 3gx. zijn wat ouder, komen redelijk regelmatig in de verkoophoek voorbij voor bijna geen geld. deze hebben hun uitdagingen, maar ze zijn goed af te stellen en vliegen best goed. Je hebt ook de mikado Vbar, maar die is wel een stevig stukje omhoog in de prijsladder. Welke 450 ben je naar aan het kijken?
Ben mij bezig een assault 450 van HK aan het bouwen, ik weet het , geen toptoestel maar volgens mij wel voldoende om dagelijks wat mee te oefenen
tuurlijk kan dat. een toptoestel wordt door de eigenaar ingegeven, niet door anderen ;-) als hij voor jou voldoet, is dat goed. Waar je even naar moet zoeken, is het lijstje met bekende manco's veel HK heli's (of clones) hebben de rottige eigenschap zachte assen te hebben. oftewel, je kijkt ernaar en ze gaan al krom. Dit uit zich regelmatig in grote trillingen tijdens vliegen of optoeren. ook even goed opletten met de schroefjes in alu. align heeft het gepresteert om boterzachte schroefjes in de kits te stoppen, waardoor bij wat onderhoud opeens 3 of 4 schroefjes dol raken. of de kop afbreekt. Bij sommige HK heli's is dit nog een tik erger. Als dat bij jou ook het geval is: Spaarzaam met locktite.. boutjes beetje warmstoken met een soldeerbout voor je ze los gaat schroeven (lost de locktite wat) bij aandraaien, vast is vast.. niet natrekken etc.