B
BoomDuiker
Guest
Hoi,
Voor diegene die het interesseert....
Ik ben overgestapt naar een handzender en de DX-8 is mijn keuze geworden.
Mede doordat er ontvangers zijn van Orange en Lemon. Ook zijn er veel vliegtuigen (kleintjes van parkzone) die alleen met DSM2 of DSMX werken.
Orange producten:
Radios & Receivers>2.4Ghz OrangeRX
Lemon producten:
Lemon RX Online Shop
Mensen die twijfelen moet gewoon de originele Spektrum gebruiken.
Voor hen is dit draadje niet bedoeld.
Inmiddels heb ik al veel toestellen voorzien van de R620 en R710 en zels R410 (Hacker SkyFighter)
Het zijn de nw Orange met een langere atenne. (R620 en R710)
Een model heb ik met satteliet, omdat het een gfk model betreft. Maar of het nodig is betwijfel ik.
Voor dat ik ze gebruik doe ik reikwijdte test met DX-8 en alle ontvangers slagen met vlag en wimpel.
In gebruik momenteel: 8x R620 , 1x R710 , 1x R410
Nog inbouwen moet ik 1x 710 en 2x R620 van Orange.
Tevens heb ik Lemon satelietjes gekocht en hun 6 kanaals (5gram) ontvangers. Deze gebruik in de kleinere kistjes.
Verder wacht ik ook nog op 2x Orange 8 kanaals DSMX ontvangers (deze zijn ook nw).
Efin... ik zal berichten hoe het gaat. Tot op heden ben ik super blij met de DX-8 en alle Orange ontvangers die ik heb.
Echt een top hand zender met veel functies. De Orange ontvangers werken zonder enig probleem en "alle" kisten die ik heb gaan weer vliegen ipv van aan de muur te hangen, omdat ontvangers dik 60 euros kosten...

Voor diegene die het interesseert....
Ik ben overgestapt naar een handzender en de DX-8 is mijn keuze geworden.
Mede doordat er ontvangers zijn van Orange en Lemon. Ook zijn er veel vliegtuigen (kleintjes van parkzone) die alleen met DSM2 of DSMX werken.
Orange producten:
Radios & Receivers>2.4Ghz OrangeRX
Lemon producten:
Lemon RX Online Shop
Mensen die twijfelen moet gewoon de originele Spektrum gebruiken.
Voor hen is dit draadje niet bedoeld.
Inmiddels heb ik al veel toestellen voorzien van de R620 en R710 en zels R410 (Hacker SkyFighter)
Het zijn de nw Orange met een langere atenne. (R620 en R710)
Een model heb ik met satteliet, omdat het een gfk model betreft. Maar of het nodig is betwijfel ik.
Voor dat ik ze gebruik doe ik reikwijdte test met DX-8 en alle ontvangers slagen met vlag en wimpel.
In gebruik momenteel: 8x R620 , 1x R710 , 1x R410
Nog inbouwen moet ik 1x 710 en 2x R620 van Orange.
Tevens heb ik Lemon satelietjes gekocht en hun 6 kanaals (5gram) ontvangers. Deze gebruik in de kleinere kistjes.
Verder wacht ik ook nog op 2x Orange 8 kanaals DSMX ontvangers (deze zijn ook nw).
Efin... ik zal berichten hoe het gaat. Tot op heden ben ik super blij met de DX-8 en alle Orange ontvangers die ik heb.
Echt een top hand zender met veel functies. De Orange ontvangers werken zonder enig probleem en "alle" kisten die ik heb gaan weer vliegen ipv van aan de muur te hangen, omdat ontvangers dik 60 euros kosten...