Super john
verslagschrijvers
Vorig weekend was het zover en heeft mijn 700E heel even gehoverd, er zat nog wat trillling in de kop maar die heb ik deze week opgelost. Vandaag wilde ik dit dus checken maar helaas, zodra ik gas gaf kwam de soft start op gang maar niet verder dan ik denk zo'n 200 toeren? De regelaar start gewoon op maar de motor komt niet verder dan een beetje brommen.
Thuis de boel losgemaakt om te checken of de instellingen in de regelaar nog klopten, nadat ik de stekker uit de ontvanger gehaald had zag ik het al direct:
De stekker was gesmolten??? heeft iemand enig idee hoe dit kan, of zijn er andere die hetzelfde hebben meegemaakt. Volgens mij gaan er geen grote stromen door deze draden heen.
Thuis de boel losgemaakt om te checken of de instellingen in de regelaar nog klopten, nadat ik de stekker uit de ontvanger gehaald had zag ik het al direct:
De stekker was gesmolten??? heeft iemand enig idee hoe dit kan, of zijn er andere die hetzelfde hebben meegemaakt. Volgens mij gaan er geen grote stromen door deze draden heen.
Laatst bewerkt door een moderator: