Syma S107 3 kanaals coaxje

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door Indoorvlieger, 26 aug 2010.

  1. JaapDub

    JaapDub

    Lid geworden:
    31 jan 2012
    Berichten:
    6
    Hallo Bricky, Heb je inmiddels een zender gevonden? Zo nee, ik heb er nog wel één liggen. We moeten wel even testen want misschien dat die iCopter versies toch op een andere frequentie werken.
    Moet je wel even naar Waddinxveen reizen...
     
  2. janwiersma

    janwiersma

    Lid geworden:
    19 okt 2012
    Berichten:
    2
    Syma S107G veer onder de gashendel

    De nieuwste versie van de S107G wordt geleverd zonder de veer onder de gashendel. Voor de mensen die het zelf niet aandurfden om de modificatie uit te voeren, koop gewoon de nieuwste versie. Bijvoorbeeld op www.tryage.nl/trading
     
  3. freakout31

    freakout31

    Lid geworden:
    12 jul 2011
    Berichten:
    16
    ik heb van de week ook een s107 besteld en had hem woensdagavond binnen, inmiddels al een aantal keer gevlogen en bevalt zeer goed! de eerste keer was het heel erg wennen maar nu gaat het al stukken beter.
    het enige jammere vind ik de infrarood besturing, soms valt de verbinding weg en valt die uit de lucht(gebeurd niet vaak gelukkig)
    en me usb kabel maakt moeilijk contact in de heli, heb hier een mail over gestuurd dus misschien krijg ik nog een nieuwe usb kabel.
    verder erg leuk helikoptertje en wil zelf nog paar modificaties uitvoeren die in beginpost zijn aangegeven alleen moet ik even een heel kleine schroevendraaier halen.

    had hem vandaag ook mee naar werk genomen en me collegas zijn gelijk verkocht dus een aantal hebben gelijk wat besteld:)
     
  4. demolle

    demolle

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    296
    Locatie:
    het land van bartje
    Mooie baan heb jij dat hoef ik niet te proberen dan kan ik de volgende dag bij huis blijven en kan ik de hele dag heli vliegen.
    Ambtenaar of zo ????.

    Grt André
     
  5. freakout31

    freakout31

    Lid geworden:
    12 jul 2011
    Berichten:
    16
    ben automonteur. in de pauze ken je gewoon doen wat je wil dus heb toen een demotje gegeven..
     
  6. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
  7. demolle

    demolle

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    296
    Locatie:
    het land van bartje
    Ja ja ik snap hum veel plezier met je heli en sleutelen komt goed van pas als je verder gaat in deze hobby want er is altijd wel wat met een heli.

    M.V.G André
     
  8. philippe_007

    philippe_007

    Lid geworden:
    25 aug 2014
    Berichten:
    1
    Hey,
    Mijn zoon heeft deze week op de kermis een i-copter s107g gewonnen.
    Maar we krijgen het toestel niet aan de praat.
    In de appstore de software gedownload, maar geen beweging te krijgen in de heli (geen enkel rotor wilt draaien).
    De soft geinstalleerd op 3 verschillende Acer GSM's (oa Liguid E2, Z4), op een Samsung Galaxy txt GSM en op een Acer Iconia tablet, maar bij geen enkel krijg ik de heli de lucht in of maar de kleinste beweging.

    Wat doe ik fout ?

    mvg,
    Philippe
     
  9. demolle

    demolle

    Lid geworden:
    1 sep 2011
    Berichten:
    296
    Locatie:
    het land van bartje
    Hallo Phillippe
    Ik denk dat hier weinig mensen met een telefoon vliegen, vandaar zo weinig reacties.
    De meesten vliegen met een zender zo ik ook.
    Misschien is dit wat voor jou en anders even op google verder zoeken.
    i-copter S107G - 3CH R/C helicopter with GYRO - Syma Toys

    Groetjes André
     

Deel Deze Pagina