Al een hele poos geleden kwam ik op het forum eens een stukje tekst tegen wat bij iemand op zijn t-shirt stond in de hoop lastige vragen van voorbijgangers te ontlopen.
Dat leek me wel wat
dus ben ik net even lekker creatief bezig geweest.
Ik denk dat ik dit maar eens ga bestellen zo:
Voorkant:
Achterkant:
Ik ga nog ff lekker verder, zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in
*edit*
Het blijkt dat er best wel interesse is voor het T-shirt, mocht je er ook 1 (of meerdere natuurlijk) willen bestellen, kopieer dan even het lijstje in de laatste post en voeg je naam, aantal en maat even toe.
In de loop van volgende week hoop ik te weten wat het gaat kosten.
*edit*
okee.... ik heb net even aan de telefoon gehangen met de drukker en de prijs van de T-shirts wordt €17,50 p/st MITS ik er minimaal 20 afneem.
Mocht ik er bijvoorbeeld maar 10 afnemen dan gaat de prijs fors omhoog naar €31,-
Dus: zeg het voort!!
Koop hier uw unieke "omstanders-afzeik T-shirt"
Dat leek me wel wat

Ik denk dat ik dit maar eens ga bestellen zo:
Voorkant:

Achterkant:

Ik ga nog ff lekker verder, zitten nog wel wat schoonheidsfoutjes in

*edit*
Het blijkt dat er best wel interesse is voor het T-shirt, mocht je er ook 1 (of meerdere natuurlijk) willen bestellen, kopieer dan even het lijstje in de laatste post en voeg je naam, aantal en maat even toe.
In de loop van volgende week hoop ik te weten wat het gaat kosten.
*edit*
okee.... ik heb net even aan de telefoon gehangen met de drukker en de prijs van de T-shirts wordt €17,50 p/st MITS ik er minimaal 20 afneem.
Mocht ik er bijvoorbeeld maar 10 afnemen dan gaat de prijs fors omhoog naar €31,-
Dus: zeg het voort!!
Koop hier uw unieke "omstanders-afzeik T-shirt"

Laatst bewerkt: