Hallo, Ben nieuw hier samen met men cr01 (besteld) hierover heb ik paar vraagjes. Ik heb al wat google werk gedaan maar vind niet echt de juiste hulp namelijk ik zou de vering willen aanpassen naar gewone vering maar hoe doe ik dit zonder dat ik apart nieuwe hop ups moet installeren ?? Ook welke zijn de beste low budget esc en servo voor deze kit ik wil er niet snel mee gaan het is de bedoeling offroad te rijden en niet rock crawling gewoon lekker door de bossen over wortels ed.. that kind of stuff. Ook geraak ik niet echt uit de kap ik wil de lampen van leds gaan voorzien maar moet ik dan de lexaan afplakken of zitten de lampen er extra bij clear? zitten bij deze kit standaard ball bearings want de ene zegt wel en de andere zegt niet. sorry voor de misschien domme vragen maar ik denk altijd beter vragen voor je stommiteiten doet.
ik zou gewoon als je lekker low budget wil de standaard motor en een standaard regelaar van tamiya er in laten zitten. is goed zat voor lekker relaxed door het bos te rijden en genoeg kracht.. er zitten als t goed is afplakkers bij om de lampen af te plakken, die moet je dus doorzichtig laten. ja er zitten kogellagers in!!! helemaal compleet en de vering zou ik niet te veel aan gaan passen, is perfect voor lekker in t bos te rijden...voor die hard crawlen moet je wel aangaan passen
of je kan een TXT-1 nemen , die kan echt overal doorrijden , de landcruiser of cr01 heb niet echt banden voor hetdeftige ploegwerk zeg maar
iderdaad,dat is 1 van de hoofdredenen waarom ik een cr01 aangeschaft hebt. Hij is kleinder dus minder bagage ruimte die verloren gaat, ik ga tamelijk veel op reis naar duitsland en elke keer de txt of een clod meenemen .... en zoals douwe zegt hij valt veel te snel om door het feit dat hij eo log en lomp is.neemt niet weg dat hij een goede rockcrawler is maar ik verkies liever het bos om lekker tijdens een wandeling de cr01 achter/voor me aan te laten rijden zoals een hondje + minder dragen als je out of batterie komt te zitten :d
Let op als je de CR-01 gaat bouwen , als je hem bouwt volgens de tekening staat je achteras niet goed eronder(lees te ver naar achter) ik heb de fout nog niet kunnen ontdekken om te verbeteren , ik kom er na menig uurtje sleutelen niet uit. Iemand tips ? Daardoor is mijn CR-01 in de hoek beland , eigenlijk zonde
echt fout is t niet. je kan de dempers iets aanpassen zodat je zel vering hebt.. als je gaat kijken naar de body, ja dan staat ie te ver... maar hoe langer je wielbasis hoe stabieler je bent
Kan iemand eventueel door een foto ofzo tonen hoe of waar dat aangepast moet worden,ik ben namelijk een volgens het boekje iemand en dus ga ik die (fout) waarschijnlijk ook mee bouwen Normaal als alles goedzit heb ik vrijdag men CR01
tjah ik weet niet of t te zien is, maar heb maar een paar foto's van mijn cr-01 zoals je ziet heb ik ook alu canti's van 3-racing. niet dat dit uitmaakt, de gaten zitten nl op t zelfde plekkie
low budget goes high budget Ik heb vandaag besloten om men CR01 van low naar high budget om te toveren heb namelijk deze goedkoop(er) op de kop kunnen tikken. De LRP brushless crawler combo klik voor meer info echt ervaring heb ik er niet mee en al zeker niet in een CR01 maar naar het schijnt een echt maximum control als het op offroad aankomt men oude esc en motor hebben hun beste tijd gehad en daarom gaan we eens de nieuwe generatie proberen.
Ik heb vorige week in Japan een CR-01 Unimog gekocht Ik was er een paar dagen voor mijn werk en ik weet een modelbouwzaak in de buurt. Binnenkort komt er een bouwverslag in het bouwverslagen gedeelte.
Hallo ik peet heb ook een cr01 en zou die graag 4wiel bestuurbaar willen maken wie kan mij er meer over vertellen vriendelijke groet peet valk uit baarn net nieuw hier
Ik zou zeggen: kijk eens op Tamiyagekken - Bekijk forum - Offroad electro Algeheel forum...Veel antwoorden op gestelde vragen zijn hier te vinden. Bouwverslagen, vragen, builds...etc. Ook op ons eigen forum zijn er draadjes over dergelijke auto's rock-crawler-en-scaler-topic Vraag anders eens aan "Haastnooit" over deze auto... Hij bouwt een Unimog (of tegenwoordig een Bronco) op dit Chassis