Vroeger ooit begonnen met een Grasshopper, daarna nog een of andere buggy van Academy gehad. Ondertussen ook nog electrozwevers en boten gehad. Een jaar of 4 terug de hobby weer opgepakt met een TT-01, deze helemaal getuned, en voor de gein heb ik nog een Lunchbox.
Het werd dus wel weer eens tijd voor iets nieuws. Ik heb gekozen voor de Dark Impact van Tamiya. Een leuke buggy om te zien. Wat ik er over lees is allemaal zeer positief, en er zijn ook nog voldoende tuningparts te krijgen. In eerste instantie bouw ik hem helemaal standaard. En in de toekomst kijk ik wel wat ik er aan ga verbouwen...Alu schokdempers worden denk ik wel de eerste upgrade.
Van de bouw van de Dark Impact hou ik een soort foto dagboekje bij. Aangezien ik geen zin heb in dubbel werk (ik ben nogal lui...
)volgt hier de link:
Tamiya 58370 Dark Impact - Windows Live
Mocht iemand nog tips, commentaar of opmerkingen hebben...spam ze gerucht...
M.vr.gr.,
Martin
Het werd dus wel weer eens tijd voor iets nieuws. Ik heb gekozen voor de Dark Impact van Tamiya. Een leuke buggy om te zien. Wat ik er over lees is allemaal zeer positief, en er zijn ook nog voldoende tuningparts te krijgen. In eerste instantie bouw ik hem helemaal standaard. En in de toekomst kijk ik wel wat ik er aan ga verbouwen...Alu schokdempers worden denk ik wel de eerste upgrade.
Van de bouw van de Dark Impact hou ik een soort foto dagboekje bij. Aangezien ik geen zin heb in dubbel werk (ik ben nogal lui...

Tamiya 58370 Dark Impact - Windows Live
Mocht iemand nog tips, commentaar of opmerkingen hebben...spam ze gerucht...
M.vr.gr.,
Martin