tamiya failiet????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat denk ik niet ;),

Als jij een bron kan geven, maar zo weten we nog niets.

ik heb het ook maar gehoord want mn neef heeft een tand wiel nodig maar hij ging naar de winkel en hij hoorde dat tamiya failliet is.

en daarom vraag ik hier of het waar is.

gr.

robert

Ik denk dat je Tamiya en Tamiya NL (REZ) door elkaar heen haalt.
Als Rez failliet zou zijn, zou alleen maar goed zijn, kunnen eindelijk mss de prijzen omlaag.

owja dat zou natuurlijk ook kunnen heeft hij het mischien niet goed verstaan. Ik zal het hem even zeggen.

gr.

robert

Reyne en Zonen is inderdaad klaar, waren zo waardeloos met leveren van onderdelen en de prijzen waren zo hoog, dat het voor de modelbouwwinkels beter loonde als ze de onderdelen bij Dickietoys in duitsland bestelde, daar hebben ze ook naast speelgoed alle onderdelen van carson en tamiya..

Maar heeft er iemand nou eens een echte bron?
Dit is allemaal van horen zeggen.;)

Volgens mij heb je gelijk.
Ik heb net Rez geprobeerd te bellen.
En ik krijg een bandje dat ze op het moment niet in staat zijn om de telefoon te beantwoorden.

Op de website van "Reyne en Zn"
  • BEREIKBAARHEID

In de zomermaanden is REZ beperkt bereikbaar, wegens de verhuizing van kantoor en herinrichting van het logistiek centrum in Krommenie.

En lees de rest maar op hun website, volgens de KvK en het faillisements register zijn ze (nog) niet failliet ... (of het moet een uitspraak zijn van één of twee dagen geleden, het duurt altijd een paar dagen voor de registers bijgewerkt zijn)

Maar als je na gaat denken.

Rez ging zeker niet verhuizen naar iets groters.
Maar naar een veel kleiner pand.

Mss dat je gelijk hebt Dirk.
Mss is het maar beter dat er een andere Tamiya importeur komt.

Maar het blijven geruchten, dus ja, de regel is wel, dat als je er niet helemaal zeker van zijn, je dit beter niet kan posten.. kunnen rellen vna komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back