K
kilzone
Guest
Hallo, ik heb een Tamiya Nitro Force (buggy) en dacht dat je hiermee wel over gras enz kon rijden, na proberen klapt de onderkant telkens op de grond waardoor ik geen vaart maak. ook loopt hij zeer snel vast als hij op een klein hobbeltje staat. De 4wd doet wel zn werk, maar krijgen geen grip.
Is hier wat aan te doen? Zojah wat?
Ik vind het een zeer leuk autotje, alleen al ga ik over een hobbeltje (ook op wegen) dan klapt de onderkant op de grond, en dat vind het motortje enz echt niet lekker denk ik.
Dacht aan verhogen, en stuggere vering.
En als ik een zwaarder motortje wil kopen, zal hij dan harder lopen, of is hij dan sterker? Heeft het uberhouwd wel nut om een zwaarder motortje te kopen als er nu standaard een 2,5 in zit?
Alvast bedankt iedereen.
Is hier wat aan te doen? Zojah wat?
Ik vind het een zeer leuk autotje, alleen al ga ik over een hobbeltje (ook op wegen) dan klapt de onderkant op de grond, en dat vind het motortje enz echt niet lekker denk ik.
Dacht aan verhogen, en stuggere vering.
En als ik een zwaarder motortje wil kopen, zal hij dan harder lopen, of is hij dan sterker? Heeft het uberhouwd wel nut om een zwaarder motortje te kopen als er nu standaard een 2,5 in zit?
Alvast bedankt iedereen.