Te koop Topic niet meer uppen en/of reageren

Discussie in 'Helpdesk' gestart door ramses, 25 apr 2015.

  1. Bertus

    Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 sep 2002
    Berichten:
    12.838
    Locatie:
    Krimpenerwaard
    Een pb sturen.

    Ik heb je er een gestuurd.
    Misschien begrijp je het.
    Ik ben in het nieuwe forum ook nog niet erg thuis.

    Met mijn smartphone verstuurd
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Klik op de usernaam links bij het plaatje en klik dan op "een conversatie starten"
     
  3. helikopter.be

    helikopter.be

    Lid geworden:
    7 feb 2011
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Belgie (Hasselt)
    Kan al enkele dagen niet meer reageren wegens onvoldoende rechten..

    Grt.Ivo
     
  4. helikopter.be

    helikopter.be

    Lid geworden:
    7 feb 2011
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Belgie (Hasselt)
    Zit Robert nog altijd in Spanje...???
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Het is ook de bedoeling dat je niet kunt reageren, is al een tijdje zo geweest en was even een luxe toen de rechten nog niet goed stonden.
     
  6. helikopter.be

    helikopter.be

    Lid geworden:
    7 feb 2011
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Belgie (Hasselt)
    Dus ik kan niet reageren op advertenties van anderen ik kan m'n eigen advertentie niet omhoog plaatsen kan je mij dan eens zeggen wat ik dan wel kan doen.

    Grt.Ivo
     
  7. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.937
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Je Eigen advertentie aanpassen (prijsverlaging/verhoging, aangeven wat je al verkocht hebt als er meerdere items in staan, achteraf betere foto's plaatsen, etc etc)
     
  8. Raymond3D

    Raymond3D

    Lid geworden:
    5 jul 2011
    Berichten:
    105
    Weet iemand hoe ik een advertentie kan verwijderen?
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    topic melden met de opmerking verkocht
     
  10. Raymond3D

    Raymond3D

    Lid geworden:
    5 jul 2011
    Berichten:
    105
    Dat een advertentie er nu acht dagen over doet om van de eerste pagina te verdwijnen zou ook wel eens kunnen komen omdat er misschien minder mensen adverteren!!
    Ik vindt het er ook absoluut niet beter op geworden en ik denk met mij meerdere. Uppen is een manier om hetgene wat je te koop hebt opnieuw onder de aandacht te brengen. Ook voor mensen die je advertentie toevallig gemist hebben.
    In ieder geval lijkt het er nu op dat er veel minder wordt aangeboden !!
     
  11. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.937
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Nee hoor... er word nog (bij benadering) evenveel aangeboden, alleen het LIJKT weinig.... voorheen stond de eerste pagina ook vol met advertenties die mischien wel tien keer ge-upt waren.... Er werd gewoon zoveel ge-upt dat je binnen een dag weer op pagina twee stond.... Er was toen gewoon meer beweging, maar hetzelfde aantal nieuwe advertenties, mischien 1 à 2 per dag, net als nu....
     
  12. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    En zo is het helemaal Bert. Er wordt niet minder aangeboden maar de "vervuiling" van het uppen is nu weg.

    En @Raymond3D een advertentie laten verwijderen om hem dan weer opnieuw te plaatsen om zodoende weer bovenaan te komen, wordt niet getolereerd als je vraag daarom gesteld was. Uit de verkoop halen kan natuurlijk wel.
     
  13. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Ik snap het probleem niet. Hoe lang was het uppen al niet meer mogelijk vóór de gedwongen overstap naar dit forum, meer dan een jaar denk ik zo? Waar hebben alle klagers al die tijd gezeten? Of komen zij alleen even kijken als ze iets te verkopen hebben?
     
  14. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Het was toegestaan om 1 keer in de twee dagen je topic omhoog te zetten, dat resulteerde er dan in dat je even boven kwam te staat totdat de andere ook weer gingen uppen, dan stond je weer verder weg. Het was wel dat je topic even in het zicht kwam van de mensen die de knop "nieuwe posts" gebruikten.
     
  15. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Oh ja, da's waar. Kun je nagaan hoe vaak ik daar keek. Ik was even in de war met het niet meer kunnen reageren op verkooptopics. Desalniettemin, goede zaak dat het nu zo geregeld is.
     
  16. Raymond3D

    Raymond3D

    Lid geworden:
    5 jul 2011
    Berichten:
    105
    Duidelijk! Het verwijderen van een advertentie ging mij er meer om bijvoorbeeld wanneer je met vakantie gaat of om een andere reden het aangebodene tijdelijk uit de verkoop wilt halen. Wat overigens op bv marktplaats wel mogelijk is !
     
  17. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Dan doet een pb (conversatie) naar @Burp of @Roelof of 1 van de andere moderators (hebben we nog marktmeesters?? ) de oplossing. Linkjes erin plaatsten wat je verwijderd wilt hebben komt het vast goed. En je kunt hem aampassen, dus zou je er ook in kunnen zetten dat je de komende ?? dagen niet bereikbaar bent en daarna reageert.
     
    Burp vindt dit leuk.
  18. Gyro

    Gyro

    Lid geworden:
    20 feb 2013
    Berichten:
    4
    Hmmm....
    Hoe kan je dan de advertentie nog aanpassen om bijvoorbeeld te laten weten dat de prijs is verlaagd?
    Ik vermoed dat ik nu een antwoord zal krijgen van " in de heading van de advertentie" en dat lijkt me dus bijzonder verwarrend want als je dan de advertentie leest staat daar in de advertentie zelf ergens nog steeds de originele prijs.
    Nu heb ikzelf al meermaals het bedrag verkeerd ingeschat omdat ik net als in alle advertenties ook hier de prijs zoek in de tekst aangezien er geen afzonderlijk vak is voorzien.
    Het probleem van de ad-vervuiling door het meermaals uppen is inderdaad opgelost maar volgens mij niet op de meest efficiënte manier.
    Ik vermoed dat dit sjabloon wel meerdere opties bied om te filteren en restricties op te leggen welke deze vervuiling weg haalt zonder te raken aan de mogelijkheden van de adverteerder.
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Via de "bewerk" link kan je nog wel je eigen startpost aanpassen.
     
  20. Gyro

    Gyro

    Lid geworden:
    20 feb 2013
    Berichten:
    4
    heb gemerkt dat het probleem is opgelost, ik kan nu de originele advertentie aanpassen naar het juiste bedrag.
    Ondertussen alles ook reeds verkocht en mag worden verwijderd :)
     

Deel Deze Pagina