Team Losi 1:24 Micro 4WD Short Course Truck/Rally Car

Ik kon het niet laten heb weer eens 2 wagentjes besteld dit zijn ze:

ab0240sr.jpg

ab0241rs.jpg

Ik zal later deze post wat completer maken en natuurlijk wat meer vertellen als ze binnen zijn!!

Op deze zit ik ook nog te wachten:D

GAL0.jpg

je heb er gelukkig nog niet zo heel veel aan je hand tekening te zien ;) :D.zijn er koel uit ,vind die kleine modellen altijd wel een "ik wil hebbe"factor hebben.

je heb er gelukkig nog niet zo heel veel aan je hand tekening te zien ;) :D.zijn er koel uit ,vind die kleine modellen altijd wel een "ik wil hebbe"factor hebben.

ik heb er meer dan in me hand tekening staat maar ben te lui om ze erbij te zetten;) ben binnenkort toch jarig dan ga ik even rondkijken waar ik ze kan kopen

Ja ik moet mijn handtekening maar eens veranderen in "te veel"

Inderdaad hebbeding!

Denk dat hij mijn handtekening bedoelde

Wel geinig hoor, zeker een hebbeding. Is de aandrijving eigenlijk BL ready ? Rijdt zeker op 4 cellen nimh ? Is 1S lipo mogeleijk en uberhaupt een verbetering dan ?

@diver: Waar gekocht en quante costa ? Oh zie hem net op modelsportUK staan voor 79 pond (ca. 95 euro) !

Inderdaad gekocht bij modelbouw UK

170£ voor 2 auto's met verzend kosten.

Ja wat is brushless ready bij zo'n klein autootje ze geven zelf aan dat hun brushless setje er in past. Ga ik natuurlijk doen maar ik weet nog niet welke van de 2 motoren ik het beste kan doen? Tips?

De auto kan gewoon op 2s rijden net als alle 1/36 autootjes van LOSI.

@Ruud jij hebt het over de 1/16 2wd sct die wordt rtr geleverd met een brushless setje 2 en 3 sell.

Hier gaat het om de 1/24 4wd sct

De 1/16 is nog niet te krijgen zie onderste foto begin post!

TheJANG heeft op youtube op zijn "ultimatercnetwork" channel een review van de twee staan including het reiden van een rcs op een 1:10 baan dus misschien wel leuk om even te kijken als je nog op het spreekwoordelijke hek zit...

Zo Ik ze binnen (al ff hoor)

Vandaag voor het eerst met de rally gereden beetje langzaam!!!

Ik ben de micro´s met lipo gewend en dan zit hier niet veel vaart in ff lipootjes bestellen dus!!!!

Heb hem gisteren ook gezien maar ziet er niet spectaculair uit.. Je kan er ook alleen maar binnen met rijden want hij hangt veel te laag..

Veel te laag is overdreven de Rally kan best wat hebben. Het is natuurlijk een klein autootje en je moet dus rijden op een plek de bij de Rally past.

Je moet ook niet alles verwachten voor 100 $ rtr

Veel te laag is overdreven de Rally kan best wat hebben. Het is natuurlijk een klein autootje en je moet dus rijden op een plek de bij de Rally past.

Je moet ook niet alles verwachten voor 100 $ rtr

Daar heb je allebei gelijk in. Maar bij steentjes weet ik het zo niet maar bij een vlak klei parcours moet die wel wegkunnen.

Is deze eigenlijk 2wd of 4wd. Dat weet ik nu eigenlijk niet.. Vermoed 2wd ?

edit , net filmpjes gezien en het is 4wd.

Laatst bewerkt:
Zo Ik ze binnen (al ff hoor)

Vandaag voor het eerst met de rally gereden beetje langzaam!!!

Ik ben de micro´s met lipo gewend en dan zit hier niet veel vaart in ff lipootjes bestellen dus!!!!

De short course zag er op YT niet echt traag uit, heb je die ook al getest ondertussen?

Back