Terug beginnen met modelvliegen

Discussie in 'Beginners' gestart door drestar, 7 jan 2018.

1. drestar

drestar

Lid geworden:
    6 okt 2005
    Ja maar dit valt dan wel moeilijk te handhaven want meten in de lucht vanaf de grond lijkt mij niet erg makkelijk.
    ik ga hier op de sportvelden proberen. eerst een beetje rondjes en 8 tjes taxieen met de kist op de grond om het gevoel wat terug te krijgen en daarna eens opstijgen.ik weet van mezelf dat ik bij wijze van spreke kon landen op een vierkante meter dus veel ruimte heb ik niet nodig. ik ben zelfs al vanaf de straat waar ik woon in mijn woonwijk opgestegen,en dan landen onder de lantaarnpalen door.

2. easy

easy

Lid geworden:
    15 sep 2011
    Ik heb hier toch niet de meest aangename gevoelens bij dit draadje..

Anno 2018 zou ik windvliegen met zware brandstoftoestellen zeker afraden..

En vliegen in woonwijken al helemaal..

Maar goed blijkbaar vinden er meer dat hier ok dus stopt het hier voor mij :)

3. jan

jan

Lid geworden:
    26 feb 2008
    Ik zou beginnen met een langzaam vliegend brandstof trainertje om weer in te komen, heb ik jaaaaren geleden ook gedaan en dan kun je weer een stap verder in het snellere en zwaardere spul.
    Ik heb nog eea staan aan trainertjes, nieuw en gebruikt.
    Pb maar even!

4. drestar

drestar

Lid geworden:
    6 okt 2005
    Hoi bedankt voor je aanbod maar ik heb een kyosho calmato hoogdekker en nog een snoopey 2 ,span 2 meter 60 met de vleugel bovenop. dus aan trainers geen gebrek, bij de calmato heb ik zelfs nog floats dus kan nog opstijgen en landen vanaf het water ook, en uiteraard begin ik weer met een trainertje om in te komen.en ik vind trainers ook leuk als je al goed met laag en midden dekkers kan vliegen, daarom heb ik mijn trainers nooit weg gedaan,

Deel Deze Pagina