ik haal in princiepe alles bij de action!
lijm
verf
tape
maar ik heb nog iets
ik wet niet of het er al bij staat maar ik heb het ook zelf bedacht
ik kreeg een keer van een baas van mij een zak met allemaal oude fietsonderdelen.
dat was nog in de tijd dat ik soldaatje dag en nagt speelde en dus de mooiste geweren heb gemaakt!
ik was(en ben het nog steeds aardig) heel creatief en zag overal iets in (look @ mijn helm, gemaakt van een dienst helm uit '78, een gekregen landmacht t-shirt en een stofbril en zie daar, een lucht mobiel helm, zo heb ik dus heel veel troep liggen tot ergernis van mijn moeder

) zo zag ik ook iets in de tas met fiets onderdelen die ik kreeg of werd weg gegooid. namenlijk 2 versnellingspoken voor een fiets.. de ene was kapot want er zat geen veetje meer in en de andere dient als trekker op de dimaco C8 (3e geweer van boven) maar dat was neit het enige wat in de tas zat. er zaten nog allemaal lampen, reflectoren, een standard, die ik op mn laatste mitrialeur heb gezet als lader, en..... en overvloed aan spaken. egt als je die zak zet zou je denken dat mijn baas fietsen maker is geweest.
nou die spaken heb ik gebruikt voor het differentieel van mn vrachtwagen, voor de breedte lichten van mn vrachtwagen en voor de antennes van mn rc truck. maar dat zijn 7 spaken op een zak van 196 spaken(ruwe schatting) die maar in de grzie ligt waar mn vader een bloed hekel aan heeft want hij heeft ook een hekel aan troep in de grazie. dus nou had ik laatst een pilatus pc-9 besteld bij conrad en ik was hem aan het bouwen, en toen had ik een servo stang veel te kort afgeknipt. ik baalde als een stekker en heb het hele huis op zn kop gezet voor sterk ijzerdraad totdat mn vader begon over de gevrezede woorden "schuur opruimen". maar die dag was het niet eens zo erg want ik kwam op een super ID
ze zijn dan soms wat dikker en je moet er wat van af knippen maar fiets spaken werken perfect als servo stang!!!
gewoon als je niet zolang stuk nodig heb en je heb een dochter, zoon, broertje of zusje van een jaar of 6, met een spaak eruit rijden die fietsjes ook nogwel hoor
dat was mijn tip ik hoop dat julie er wat mee kunnen