Traxxas 1/16 Slash Topic

motorsports

Forum veteraan
heb de mijne vandaag mogen ontvangen,zal binnenkort mijn ervaringen hier plaatsen...

DSC07533.jpg

DSC07531.jpg

DSC07535.jpg

DSC07534.jpg

Laatst bewerkt:
vandaag even mijn eigen Spektrum ontvanger ingebouwd,

en een kleine wijziging gemaakt tov de antennedraad,de box eruit halen is niet makkelijk, mede omdat de motor in de weg zit en er een lipje aanzit die zorgt dat de deksel goed afsluit:

DSC07544.jpg

motor eruit en een kijk onder de motor, daar lopen de draden voor de esc en de stuurservo:

DSC07546.jpg

de vraag is of deze niet de warmt gaan opnemen van de motor

ontvanger erin:

DSC07548.jpg

de lipo's erin :

DSC07550.jpg

gezien de maat van deze lipo's past het mooi , klein beetje schuim er tussen voor het evt. schuiven van de lipo:

DSC07551.jpg

en aan de zijkant van de ontvanger bak een gaatje geboord van 0,4mm voor de doorvoer van de antenne draad,dit omdat deze langs de moter loopt naar het antenne voetje, ik weet dat de box nu niet meer 100% spatwaterdicht is, maar ben niet van plan om door water en regen te gaan rijden:

DSC07552.jpg

heeft inmiddels de eerst meters gemaakt , en hij heeft het rijgedrag als de grote broer, alleen ,stuur ie wat directer dmv de 4x4 aandrijfving

Misschien komt het door de gele kleur, maar ik vind het net een badeendje :D

Verder is het een mooi karretje. Ik heb al een slash, en ik zou persoonlijk voor de mini revo gaan, maar als ik hem zo op de foto zie, dan jeukt mijn bankrekening ;)

Misschien komt het door de gele kleur, maar ik vind het net een badeendje :D

Verder is het een mooi karretje. Ik heb al een slash, en ik zou persoonlijk voor de mini revo gaan, maar als ik hem zo op de foto zie, dan jeukt mijn bankrekening ;)

hehehe, volgens Traxxas en de opdruk op de ESC is ie waterproof, dus water is geen probleem, de E-revo is niet mijn smaak, omdat ik qwa model de slash mooier vindt, (hou niet zo met wielen buiten de kap),Inwendig zijn ze aardig gelijk(dacht ik):cool:

Back