traxxas e-revo probleem met inbouwen nieuwe hobbywing quicrun 8BL 150

Discussie in 'Electro offroad' gestart door love traxxas, 31 jul 2017.

  1. love traxxas

    love traxxas

    Lid geworden:
    31 jul 2017
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Apeldoorn
    nee er knippert niks geen manual waar betekenins in staat nee word niet warm nee geen storing ligt ook niet aan de accu want ik heb een andere accu geprobeert met hetzelfde probleem
     
  2. love traxxas

    love traxxas

    Lid geworden:
    31 jul 2017
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Apeldoorn
    vorige reglaar had maar 2-4 s deze heeft 2-6s lipo en ja alleen een andere esc regelaar
     
  3. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.836
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Als je 2 van de 3 motordraden wisselt, en de gas op de zender omkeert, (dus het systeem omkeert), kun je dan langer blijven rijden? Of zonder dit te doen, als je enkel achteruit rijdt, behaal je meer dan de 26 seconden?

    Tot zover mijn kennis vrees is, als mijn auto's stoppen en enkel nog sturen is dat omdat de regelaar in beveiliging gaat omdat de accu's leeg zijn. Of 1 bepaalde regelaar die achterstevoren ingesteld stond, en blijkbaar maximum 5 seconden achteruit kon rijden (vraag mij niet waarom), maar met motordraden te wisselen en zender te reversen was dat opgelost.

    Verder kan ik alleen maar bedenken dat accu's te licht zouden zijn, of dat de Low Voltage Cutoff te hoog zou ingesteld staan, zou dat eventueel nog kunnen? Dat de beveiliging van de regelaar tegen het té diep leegtrekken van de accu's, te hoog staat ingesteld, en dus te snel in beveiliging gaat?
     
  4. love traxxas

    love traxxas

    Lid geworden:
    31 jul 2017
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Apeldoorn
    zender reversen?>??
     
  5. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.836
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Als je de motordraden wisselt, dan rijdt de auto achteruit als je vooruit gas geeft, dan moet je nog op de zender 'TH REV' omschakelen en rijdt die weer juist.

    Dit in geval dat je met een beperking op de achteruit zou zitten, of met een remfunctie die verkeerd staat ingesteld.

    Helemaal onderaan je zender, naast de aan/uit knop, verzet eens het eerste schakelaartje van je stuurkanaal, je zult meteen zien dat je auto dan net het tegenovergestelde (links/rechts) doet van je zender.

    Dus doe dan eens net hetzelfde met het gas-kanaal, het knopje op je zender omschakelen, nu zou je auto achteruit moeten rijden als je vooruit gas geeft, en 'ter compensatie', wissel je 2 motordraden.

    Nu zul je waarschijnlijk je trim knopje iets moeten bijdraaien om je auto weer tot stilstand te krijgen in neutraal, doe de test nu nog eens, rij je langer dan 26 sec?
     
  6. love traxxas

    love traxxas

    Lid geworden:
    31 jul 2017
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Apeldoorn
    ik stop ermee vooor vandaag de motor draden worden nu wel heet
     
  7. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.340
    Locatie:
    Zwolle
    Heb je de stekkers wel goed aangedrukt, een slecht contact creëert weerstand, en dus hitte.
    Heb je de accu's wel goed vol geladen, en niet te ver ontladen?
    Is de regelaar nieuw?
    Zoja, probeer eens terug te gaan naar de winkel, en vraag of zij de instellingen voor je kunnen zien.
    Als de regelaar gebruikt gekocht is, probeer dan een programmeer kaart te regelen, het klinkt namelijk alsof de LiPo cutoff aanslaat.
    Het zou kunnen dat deze te hoog is ingesteld voor het aantal cellen dat jij gebruikt.
     
  8. SRHoutstra

    SRHoutstra

    Lid geworden:
    26 jun 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Alkmaar
    Ik heb iets dergelijks met mijn drone van de BCC. R'Bird. Waaardeloze shit en fucking duur.....
     

Deel Deze Pagina