Trex 250 eigenaars???

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door Vincenzo, 3 nov 2008.

  1. Vincenzo

    Vincenzo

    Lid geworden:
    20 jun 2007
    Berichten:
    414
    Locatie:
    Alken Belgie
    Hoihoi

    ik lees veel over de T250 maar ik geraak er niet uit. is er eigelijk iemand die hem ZELF heeft en ermee vliegt?

    ik heb nog wat vragen dus als iemand me wil helpen, graag!

    MVG
    Vincent
     
  2. AVS

    AVS Guest

  3. Dflyer

    Dflyer

    Lid geworden:
    6 dec 2004
    Berichten:
    1.050
    Locatie:
    Loppem (BE)
    Hoi Vincenzo,

    De heli komt pas eerstdaags op de markt, dus veel piloten ga je niet vinden die er al mee vliegen, nog effe geduld en je zal overal kunnen lezen hoe de heli vliegt !!

    Grtz,
    Dirk
     
  4. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  5. Vincenzo

    Vincenzo

    Lid geworden:
    20 jun 2007
    Berichten:
    414
    Locatie:
    Alken Belgie
    het zit namelijk zo ik heb een volledig getunede 450 gehad en dat vloog zeer lekker!
    nu al een 50 tal vluchten met een 600 maar voor op kot wou ik iets kleins iets dat nog minder weegt en kleiner is dan een 450 want die vond ik voor binnen soms wat aan de ruime kant.
    daarom dat deze mij wel interesseerde
    zeker de kostprijs: voor een 450€heb je hem helemaal met de nodige sets batterijtjes.

    maar wat ik niet vind is het verschil tussen die palletjes die erbij zitten...

    groetjes
     
  6. Grondsnuiver

    Grondsnuiver

    Lid geworden:
    16 nov 2006
    Berichten:
    128
    Locatie:
    Etten-Leur
    Kijk ook eens naar de Gaui EP200....... Heb daar pas mee gevlogen. Echt geweldig zonder expo en hoog toerental..... Wat zijn die kleine heli's SNEL man !

    Kon het even niet laten na de "T-rex" posting... ;)
     
  7. Funky

    Funky

    Lid geworden:
    20 jan 2008
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Genk - Belgium
    De vorm is anders. De lengte ook een beetje, maar vooral de vorm. De kortste zijn rechte blades, de langere zijn 'tapered', dus van breed in het centrum naar smal op het uiteinde.

    Beide blades zouden anders moeten presteren, de tapered blades schijnen betere 3D-prestaties moeten leveren.

    De T250 zou ietwat stabieler moeten zijn dan de EP200, omwille van de 9g servo's. Het maatje kleiner dat in de EP200 zit is wat zwakker, vandaar dat ze bij align voor 9g servo's gegaan zijn.

    Ik zal het binnenkort weten. EP200 heb ik al, T250 is in preorder.
     
  8. helihenk

    helihenk

    Lid geworden:
    4 apr 2004
    Berichten:
    443
    Locatie:
    Etten-Leur
  9. nwolsink

    nwolsink Guest

  10. Vincenzo

    Vincenzo

    Lid geworden:
    20 jun 2007
    Berichten:
    414
    Locatie:
    Alken Belgie
    dus het gaat nog lang duren tegen ik eentje vind want heb nog geen in pre order staan
     
  11. DaveML

    DaveML Guest

  12. Funky

    Funky

    Lid geworden:
    20 jan 2008
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Genk - Belgium
    Volgens mijn bescheiden mening niet Dave.

    Het is moeilijk te zien op de foto, maar de kop lijkt me niet de typische Align-kop.De canopy sowieso niet. En in onze contreien is bij mijn weten de 250 nog niet verspreid, de eerste kits beginnen nu pas wereldwijd door te druppelen.

    Het zou me sterk lijken moest het een T-Rex 250 zijn.
     
  13. Daantjo

    Daantjo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    288
    Locatie:
    Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antw
    waarvandaan??
     
  14. Funky

    Funky

    Lid geworden:
    20 jan 2008
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Genk - Belgium
  15. Vincenzo

    Vincenzo

    Lid geworden:
    20 jun 2007
    Berichten:
    414
    Locatie:
    Alken Belgie
    is hij hier al uit? :)
     
  16. Funky

    Funky

    Lid geworden:
    20 jan 2008
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Genk - Belgium
    Crash1000 heeft er één volgens zijn topic op HF.

    Of hij al vliegend is weet ik niet.
     
  17. Vincenzo

    Vincenzo

    Lid geworden:
    20 jun 2007
    Berichten:
    414
    Locatie:
    Alken Belgie
    kan je me daar de link van geven funky aub?
     
  18. Funky

    Funky

    Lid geworden:
    20 jan 2008
    Berichten:
    789
    Locatie:
    Genk - Belgium
  19. crash1000

    crash1000 Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    31 jul 2007
    Berichten:
    513
    Locatie:
    Den Haag
    Ik heb hem inderdaad al binnen. Eigenlijk al 2 weken. Alleen zit ik op mijn spartan te wachten dan gaat ie de lucht in :) met een beetje geluk heb ik die ook deze week.

    tot nu;
    Kwaliteit is erg goed. Beter dan 450SEV2!
    Er is echt overall aan gedacht. Voor de eerste keer heb ik geen mods gedaan :)
    Alles past precies in elkaar.
    Echt makkelijk in elkaar te zetten. Als je al een 450 heb, heb je de handleiding niet nodig.
    Omdat alle schroefjes hex zijn, is het een ei. Ik heb ook een gaui200 gehad en daar wordt philips schroefjes gebruikt. Op zoeen kleine heli is het niet te doen! Bij het bouwen van gaui had ik 10 schroefjes kwijt geraakt en bij t250 geen een!

    ok... hier komt het;
    frame vind ik simpelweg schandalig! kwaliteit is 0! het is volgens mij zelfs geen carbon maar plastic met carbon print! Ik ben geen carbon deskundige, maar het zit er niet uit en bij sommige plekken laten de lagjes los. Geen bigi maar toch.

    gaui frame was 100 keer beter. Maar start en kop van t250 is 1000 maal beter.

    Voor het geld zou ik het nemen. Liefst had ik gaui frame en trex kop and tail.

    Ik had mijn gaui verkocht om een ac3x te kopen voor mijn 450. Maar toen dacht ik met dat 500,- euro vor ac3x kan ik better een t250 halen en 2 x spartans voor de 250 en 450 :)

    Als spartans binnen zijn ga ik een laaaaaaaaaaaange review schrijven :) Ik hoop dat ie wel net zo goed vliegt als gaui.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  20. crash1000

    crash1000 Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    31 jul 2007
    Berichten:
    513
    Locatie:
    Den Haag
    Nou spartans waren gistereen binnen. Meteen ingebouwd en vandaag heel even test gevlogen. Wat was het koud! en er was natuurlijk ook wat wind. Maar wat vliegt die ding heeeeeeeeeerlijk! Hij is zo precies! Ik haal stabiliteit en precisie niet door elkaar. Je kan elke heli stabiel maken met gewichten op paddels en lagere HS etc... maar hij vliegt echt precies en luistert direct naar je commandos. Ik heb het gevoel dat ik wat vemogen te kort kom, maar ik heb ook hele oude lipos van 1 jaar oud die al 6 maanden niet gebruikt zijn. 1350mah 12C :) nieuwe lipos zijn onderweg, dus wordt nog vervolgd. Anders gooi ik een scorpion of tonix motor erop. Ik heb wel heel wat fotos gemaakt maar het is een ellende als je ze via imageshack moet uploaden.
     

Deel Deze Pagina