TT-01 kopen?

zoals de titel al verluid wil ik graag een TT-01 rc auto kopen, ik ben nu al bijna 2 jaar aan het zoeken naar de juiste wagen (nu weer sinds 3 weken actief aan het zoeken).

Ik vroeg mij af of het daadwerkelijk een verstandige koop is zo`n TT-01.

Ik heb verder geen verstand van tandwielindeling, of andere ingewikkelde zaken, dit zal de tweede rc wagen zijn die ik koop, de eerste was 6 jaar geleden en die heb ik toen de sloot ingereden (-.-)

Ik wil met de auto over de skeelerbaan rijden bij mij in de buurt, ik kan hier zelf een baan op uitzetten van pylonen o. i. d.

Mijn oog is gevallen op deze wagen van conrad.nl
Tamiya 1:10 on-road elektro-auto BMW Schnitzer M3 Evo TT-01 4WD TT-01 Bouwpakket in de Conrad online shop

tips zijn altijd welkom :D

Edit: ik zou deze wagen graag willen gebruiken om eventueel na wat oefenen te gebruiken voor een aantal lokale racen, ik woon in regio Den-Haag, Delft

TT-01 is ideaal voor parkeerplaats omdat de spur en pinion goed beschermd
zijn tegen vuil en evt steentjes die je op een parkeerplaats veelvuldig
zult tegenkomen.
Ook is het een hele leuke wagen om indoor mee te racen veel clubs hebben een tt-01 klasse, iedereen rijd dan met dezelfde wagen wat de kompetitie erg spannend maakt.
Op een outdoor cirquit zul je echter in de stock klasse veel snelheid te kort komen en zul je toch op zoek moeten naar een snaaraangedreven auto.

Bij de HFCC kennen ze geloof ik een TT01 klasse. Verdiep je er eens in wat de eisen zijn aan motor en regelaar en ga er eens kijken. Zeker als je een beetje die richting op wilt kan je er beter voor zorgen dat alles klopt.

en eerlijk gezgd vind ik het een beetje veel geld om je in te schrijven bij een club, ik zou liever zelf de races in de gaten houden, en mij inschrijven zodra ik op die baan aanwezig ben.

Het oefenen kan ik thuis doen, met een eventueel getekende baan

Ik ben zelf ook naar een TT-01 aan het kijken, omdat hier veel wedstrijden voor georganiseerd worden.