turnigy 9x instellingen

Hallo, vlieg nu met de dji nasa gps en heb wat instellingen in de 9x niet voor elkaar. Gebruik de u poort voor kanaal 6 en hiermee kan ik de drieweg schakelaar bedienen voor mijn gps/atti/man. Om gedwongen failsafe te krijgen gebruik ik de gear switch. kanaal x1 en x2 kan ik eventueel naar kanaal 7 en 8 laten gaan om hiermee de gain's te veranderen doormiddel van de draaiknoppen op mijn zender.
Om nu mijn home/course/off lock te gebruiken heb ik x2 nodig en een drieweg schakelaar, die al in gebruik is...... hoe doen jullie dit? Gains instellen via kanaal x1 en x2 laat ik wel vervallen, die hebben hier geen prioriteit.
groet eelco

Het is de vraag of het kan. De drie punt schakelaar kun je wel programmeren. Die gains kun je op de draai knoppen zetten denk ik, volgens mij is het toewijzen van het juist kanaal aan de knop al voldoende.

Voor wat betreft de drie punt schakelaar geldt dat je per positie de juiste kanalen moet mixen. Helaas heb ik geen DJI nasa gps dus ik weet niet precies in welke standen welke modus aan gaat. Het programmeren van de 9x kan ik wel. Heb er al butterfly en delta mixes ingezet zonder andere firnware of stock mogelijkheden (die het niet doen).

Kortom, als je weet welke waarden per kanaal verwacht worden, kan ik je helpen.

Ik ben inmiddels wat filmpjes tegengekomen en heb mijn instellingen zo dat ik er wat mee kan.
Kanaal 7 en 8 gaan naar x1 en x2
Op de zender kies je in de aux-ch bij 7 hov pit
en bij 8 hov thro
Nu kan ik met de twee draaiknoppen boven op de zender mijn gains verstellen, staan die eenmaal goed dan zet ik in de dji assistent mijn ioc aan. Bij de gain instellingen zet ik hem weer terug op INH hierdoor wordt mijn draaiknop hov thro mijn bediening voor off/course/lock. Streepje met een stift erbij en ik kan hem bedienen. Goed heel verhaal, kan beter ff die filmpjes opzoeken dan post ik ze wel even. Net zo makkelijk

Back