Tweede FPV meet 'n greet zaterdag 27 maart

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door SanderFPV, 19 mrt 2010.

  1. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    ***Tweede FPV meet 'n greet, zaterdag 27 maart***

    Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, dat houdt alles overzichtelijk.

    De locatie is akkoord, we kunnen terecht bij een lokale RC vliegclub. Daar horen uiteraard wel een aantal regelementen bij. Belangstellenden die 27 maart willen komen stuur mij a.u.b. even een PB of email (ssassen(at)immersionrc(dot)com) met daarin:

    - je naam
    - je telefoonnummer
    - je email adres

    Ik zorg dan dat iedereen de clubregelementen krijgt toegestuurd inclusief een routebeschrijving e.d. De reden dat ik vraag om je telefoonnummer is uiteraard om te kunnen bellen als er wijzigingen zijn op 't laatste moment.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  2. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Even voor de volledigheid en ter informatie. Omdat er bij een club wordt gevlogen en we dus als zodanig aan de regelementen moeten voldoen is 't niet de bedoeling dat we met een aantal personen FPV gaan vliegen. Er zal nooit meer dan één FPV piloot tegelijk in de lucht zijn.

    Ik zelf zal mijn FPV modellen technisch laten keuren door 't bestuur en daar zal dan mee gevlogen worden. Het is dus voornamelijk een informatie- en demonstratiedag waarbij iedereen eens aan FPV vliegen kan ruiken en honderuit vragen kan stellen over van alles en nog wat gerelateerd aan FPV.

    Mensen die graag hun model willen meenemen omdat ze hier graag tips of adviezen over willen hebben, of deze willen laten invliegen kunnen dit natuurlijk doen, wellicht kunnen we daar tijd en ruimte voor inruimen. Het hangt even af van hoe druk 't wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  3. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    Sander, heb ik ergens over heen gelezen of is de tijd nog onduidelijk?
     
  4. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Nee, je hebt nergens overheen gelezen, het idee is om e.e.a. rond 1 uur 's middag's af trappen. Ik wil dan beginnen met 't geven van wat informatie over FPV en wat je ervoor nodig hebt, gevolgd door een aantal demonstratievluchten waarbij men zelf mee kan kijken door middel van een aantal videobrillen.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  5. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    ***UPDATE tweede FPV meet 'n greet, zaterdag 27 maart***

    Inmiddels heb ik aan iedereen die zich aangemeld heeft een email gestuurd met daarin o.a. informatie betreffende de lokatie. Mocht je geen email gehad hebben, of wil je je alsnog aanmelden, stuur me dan even een email op ssassen(at)immersionrc(dot)com.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  6. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Sander en andere FPV'ers,

    Ondanks de harde wind toch zeer leerzaam en leuk. :thumbsup: Hoop mooie en bruikbare dingen gezien. Toch maar mijn setje inbouwen en ook proberen. ;) Ik ben blij dat ik een videozender op een andere frequentie heb, kan ik gewoon met 2.4GHz Spektrum vliegen. 8O :rolling: ;)

    Ik zal de beschikbare foto's en filmpjes van de clubleden van Aeroclub Heemskerk hier ook posten.
     
  7. Klaassie

    Klaassie

    Lid geworden:
    24 jan 2010
    Berichten:
    1.002
    Locatie:
    Barneveld
    Ben benieuwd naar de ervaringen en foto's. Kon er helaas zelf niet bij zijn. :(
     
  8. JasperW

    JasperW Guest

    Was er helaas ook te laat bij.

    Ik kan wel kijken of we dit jaar iets op ons veld kunnen organiseren. Moet ik even met bestuur overleggen.


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  9. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    Het was vandaag weer een geslaagde dag:). Had de drukte niet verwacht!
    Helaas kreeg ik mijn tracker nog niet werkend, dus heb alleen aan het einde nog even wat kunnen vliegen. Tevens nog wat rond geknald met Sander en de Nemo's, alleen door de wind was dit best pittig;).
    Het was weer super. Kwam er alleen wat laat achter wie wie was :hammer:
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  10. bluefalconholland

    bluefalconholland

    Lid geworden:
    6 jun 2007
    Berichten:
    1.121
    Locatie:
    den helder
    Ja Super! Goede opkomst. Het weer was goed en droog, alleen wat veel wind. Iedereen nog bedankt voor de demonstraties en Sander bedankt voor de aanwijzingen. Leerzaam. Leuk trouwens om de Nemo eens gezien te hebben en ik had niet verwacht dat ie nog redelijk strak vliegt met zo'n wind. Heel wat ideeen op gedaan..genoeg om over na te denken.

    MVG Robert.
     
  11. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Bedankt iedereen die zaterdag langs is geweest, en uiteraard de club die zo gastvrij was om iedereen op hun vliegstek uit te nodigen, het was druk en gezellig. Ondanks de harde wind toch nog wat FPV demo's kunnen vliegen en ik hoop dat iedereen een goede indruk heeft gekregen.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  12. LeoFPV

    LeoFPV

    Lid geworden:
    14 sep 2006
    Berichten:
    284
    Locatie:
    Rotterdam
    leuk veldje.. waar is dit? kan net de coordinaten niet lezen op de foto...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  13. JasperW

    JasperW Guest

  14. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    leuk! maar nu pas ik een keer als het opnieuw aan de andere kant van NL is :rolleyes:
     
  15. JasperW

    JasperW Guest

    Nijmegen is ook goed hoor. :)
     
  16. Hugy

    Hugy

    Lid geworden:
    23 apr 2009
    Berichten:
    1.667
    Locatie:
    Maarn
    Of ergens midden in het land.
     
  17. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    * heeft een mail gestuurd naar de voorzitter van onze club *
     
  18. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    Goed, een mailtje terug gekregen.

    De voorzitter vind het een goed idee en zal het mee nemen in de bestuursvergadering over 2 weken.
    Even afwachten dus.
     
  19. LeoFPV

    LeoFPV

    Lid geworden:
    14 sep 2006
    Berichten:
    284
    Locatie:
    Rotterdam
    zal hier snel ook weer de boel compleet hebben, eens kijken of ik dan nog iets kan betekenen. heb er geen moeite mee tijd vrij te maken en een stuk te rijden, zolang het weer maar mee zit :)
     
  20. ramsus42

    ramsus42

    Lid geworden:
    1 jan 2003
    Berichten:
    2.752
    Locatie:
    nijmegen
    Mooi zo:)

    het is even afwachten wat ze willen. Er zal op die dag een kleine catering zijn, waar drinken maar ook eten te halen valt.
    Het veld is terug te zien in mijn video's.
     

Deel Deze Pagina