Uitzending RTL 4 Help mijn man heeft een hobby.

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door RC-Modelhelikopters, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RC-Modelhelikopters

    RC-Modelhelikopters

    Lid geworden:
    1 sep 2009
    Berichten:
    13
    Rond Mei / Juni 2010 zal de uitzending plaatsvinden op RTL 4 van het programma :

    HELP MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY

    Mijn partner heeft mij opgeven voor dit programma, om zo mijn woede en frustraties kwijt te kunnen, door wat er allemaal gebeurd is in het verleden met een bepaalde vliegclub in Venray
    In deze uitzending zullen er veel dingen aan het licht komen, maar natuurlijk ook de hobby zal voorbij komen.

    Gelukkig staat mijn partner achter deze hobby, dus het is niet zo wat er van gedacht zal worden.
    De opnames zijn bijna achter de rug, maandag 26-04-2010 worden de laatste opnames hier thuis gemaakt.

    Totaal zijn er 6 dagen achter elkaar opnames bij mij thuis geweest
    Ik wil nog niet veel over zeggen wat er allemaal in dit programma besproken zal worden.
    Het is geen live uitzending dus er zal geknipt en geplakt gaan worden, maar ik hoop dat RTL 4 de mooie opnames maar ook de heftige opnames zullen laten zien.

    Zodra ik de uitzendt datum weet zal ik het hier bekend maken.
    Nog even geduld dus...

    Frank
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  2. Klaassie

    Klaassie

    Lid geworden:
    24 jan 2010
    Berichten:
    1.002
    Locatie:
    Barneveld
    Poeh, wel heftig lijkt me dat. Erg persoonlijke dingen die ter vermaek op TV komen. Zou niets voor mij zijn iig. Maar als het goed is, is nu alles weer op z'n pootjes; dat komen ze maandag filmen waarschijnlijk. ;)
    Sterkte er mee!
     
  3. JiB

    JiB Guest

    Nou, je verkoopt het lekker hoor! Nu heb/ben ik al geen teevee, en dat gaat hier voor ook niet veranderen. Woede en frustraties zijn heel persoonlijk en niet erg interessant voor een ander, volgens mij. Knappe regisseur die daar toch iets moois van weet te maken.
     
  4. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    commentaar verwijderd. sorry..
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  5. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.835
    Locatie:
    Nootdorp
    Ik dacht juist dat het om de frustraties van de partner ging ?

    Nu krijg ik de indruk dat jij je frustraties wil uiten die jij allemaal beleefd in de hobby, en dat je vrouw het allemaal prima vind :confused:
     
  6. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.632
    Locatie:
    Betuwe
    Als ik dit zo lees wil je publiekelijk je gram halen...
    Natuurlijk is dat koren op de molen van de commerciele TV, maar ben je niet bang dat dit de modelvliegerij in een kwaad daglicht stelt?

    Ik vind het een wat vreemde manier om je woede en frustraties kwijt te raken...
     
  7. RC-Modelhelikopters

    RC-Modelhelikopters

    Lid geworden:
    1 sep 2009
    Berichten:
    13

    Het gaat helemaal niet om de frustraties van mijn partner, simpel weg omdat ze dat niet heeft :)

    Zelf heb ik ook helemaal geen frustraties of woede in het uitoefenen van mijn hobby.
    Ik heb er zelf nog steeds veel plezier in.

    Dus daar gaat het allemaal niet om....
    De woede en frustraties komen door een bepaalde vliegclub in venray !! :mad::mad:

    EN DUS NIET VAN MIJN PARTNER OF DOOR HET UITOEFENEN VAN MIJN HOBBY, WANT MIJN PARTNER EN KINDEREN STAAN ALLEMAAL ACHTER DEZE HOBBY EN VINDEN HET ALLEMAAL LEUK :D


    Frank
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  8. Erik1980

    Erik1980

    Lid geworden:
    12 jan 2009
    Berichten:
    1.430
    Locatie:
    Hellevoetsluis
    Begrijp eerlijk gezegd niet wat dit met het programma te maken heeft. Jou frustraties richting een club horen niet in 'help mijn man heeft een hobby' thuis.

    Ga er dan ook niet naar kijken, maar ieder zijn ding!
     
  9. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Je gaat publiekelijk je gram halen jegens een enkele club. Loop je daarmee niett het risico dat dat de hele hobby kwaad doet ? Een hobby die al moet vechten tegen vooroordelen. Ik hou mijn hart vast.
    Komt de visie van de club in Venray ook aan bod in het programma?

    Het feit dat je hiervoor lid wordt van dit forum, dat je dit als eerste bericht van jou hier plaatst, geeft ook al aan dat de messen geslepen zijn.

    Wat heb je gedaan zodat 'geluid' niet verkeerd overkomt via tv?
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  10. RC-Modelhelikopters

    RC-Modelhelikopters

    Lid geworden:
    1 sep 2009
    Berichten:
    13

    Ik hoef en wil echt geen publiekelijk gram of wat dan ook.
    Ik ben ook ASOLUUT niet bang dat dit de modelvliegerij in een kwaad dag licht brengt...ABSOLUIUT NIET !!

    HET IS GEWOON HOE BEPAALDE CLUBS MET HUN LEDEN OMGAAT.:mad::mad:


    Frank
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  11. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.735
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Maar uiteraard komt die club ook aan het woord, toch?

    Anders is het ordinaire stemmingmakerij.....

    Iets waar de commercielen (ook de papieren) erg goed in zijn.
     
  12. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Ik verwacht eigenlijk dat ze 'hoor en wederhoor' toepassen, zoals het een journalist betaamt.
     
  13. victorymarc

    victorymarc

    Lid geworden:
    8 feb 2003
    Berichten:
    755
    Locatie:
    Zeeland
    En daar zoek jij een programma als "help mijn man heeft een hobby" voor uit??
    Wat een onzin.... Is inderdaad een lekkere binnenkomer.

    Is meer iets voor die ergerlijke kneuzen van de "rijdende rechter".... Nederland op zijn smalst!
     
  14. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    'Rijdende rechter' zou inderdaad beter zijn geweest. Want blijkbaar is het aangedane onrecht groot genoeg.
     
  15. Jasper.tm

    Jasper.tm

    Lid geworden:
    2 jan 2009
    Berichten:
    281
    Help mijn man heeft een hobby:
    De woonkamer staat vol vliegtuigen en heli's, hele avond op een hobbykamer zitten, geen tijd voor de kinderen hebben, geen werk hebben om zo meer tijd te hebben voor het hobbyen =D
     
  16. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    Dus als ik dit verhaaltje begrijp is het meer 'Help, een van onze leden heeft een hobby' ?
     
  17. markioo

    markioo Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 dec 2007
    Berichten:
    6.443
    hallo
    ik had begrepen dat het programma help mn man heeft een hobby,
    iets was dat een man was helemaal gek van vissen en was nooit thuis hij overnachtte zelfs naast zn hengels en de schuur stond vol met visspullen haar fiets kon er net in,
    en zo had zij het programma erbij gehaald om hem voor schut te zetten en meer aandacht voor haar zou krijgen en vaker in bed te vinden was,
    en zo waren er nog enkele zielige gevallen,
    maar wat ik van deze topic op maak is dat het een geschil is tussen vliegclub en hobbyist,
    dat heeft toch niks met dat programma te maken??!!
    en is echt iets voor rijdende rechter of peter r de vries,
    met zn o zo iritante voorstukjes in de reclameblok,
    waar je het al een maand van te voren 6x per reclameblok(alsof ik alzheimer heb)voorbij ziet komen,
    maar nu ik het verhaal over de problemen al gelezen heb hoef ik het niet op tv te zien,
    kijk modelbouw op tv zie je vrijwel nooit,maar laten we het wel bij de leuke kant van de hobby houden,zodat de nog niet modelbouwers wel de stap nemen om er ook mee te beginnen,
    maar als het negatief is zal men niet zo geneigd zijn om er mee te willen beginnen,
    maar das mijn mening,
    mvg markioo
     
  18. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.632
    Locatie:
    Betuwe
    Kortom: je gaat een (waarschijnlijk je vorige) modelvliegclub publiekelijk aan de schandpaal nagelen...
    Ik hoop dat iemand van de modelcliegclub Venlo hier iets gaat roepen...
     
  19. RC-Modelhelikopters

    RC-Modelhelikopters

    Lid geworden:
    1 sep 2009
    Berichten:
    13


    Venlo heeft hier totaal NIETS en dan ook NIETS mee te maken...

    Tenslotte heb IK mij niet opgegeven voor dit programma, maar mijn partner en kinderen.


    Frank
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  20. lip

    lip

    Lid geworden:
    22 feb 2007
    Berichten:
    412
    Locatie:
    Amsterdam
    mischien een rare vraag maar wat zijn je problemen dan met deze vliegclub

    ik bedoel meer te zeggen je maakt een topic ,kondigt een programma aan tegen een club ivm problemen
    het zou een stuk duidelijker zijn voor iedereen die gereageerd heb,
    en of hun mening erover kunnen geven
    of is het een eenzijdig topic waarbij iedereen maar moet gissen over de problemen of wat de situatie is ?

    als het nou zoals meerdere mensen al zeiden over een programma ging van iemand die 20 uur per dag hobbiet, en zelfs ze moeder besteeld voor een tientje om iets voor zijn hobby te kunnen kopen had ik wel gekeken maar
    lol ben niet zo van de drama programma's zoals de rijdende rechter
    die moet komen opdraven omdat de buurvrouw boos is omdat je gele bloemetjes heb in plaats van rode (zijn vaak van die kinderachtige acties )


    ps over dat je vrouw en kids je opgegeven hebben maakt toch neit zoveel uit er wordt utieindelijk jou toestemming gevraagt
    en over dat venlo er niks mee te maken heeft waar vermeld je dat dan in de begin post :S



    grtz lip


    grtz lip
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina