[UPD] Off Road Club omgeving Roosendaal

Discussie in 'Verenigingen' gestart door Sheriffnl, 12 jul 2007.

  1. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    Ja dat is ook heel leuk.

    Maar heb de zondagen ook niet altijd de tijd, ( ja een gezin thuis hé) maar ik denk dat we( als ik dat zo mag spreken voor de andere) graag iets permanets in de buurt willen waar we het liefst elke dag kunnen gaan rijden.

    En op de Heide! Krijg je dan geen last van geluids overlast? ik neem aan dat Staats bosbeheer er ook niet blij mee zullen zijn met gevolg dat je weer een andere plaats moet gaan zoeken.

    En dan de jeugd, die geen vervoer naar Bergen op Zoom hebben, kunnen dan ook wat makkelijker gaan rijden en zo niet altijd afhankelijk zijn van hun ouders die ook recht hebben op hun schaarse vrij tijd.

    Maar in ieder geval, leuk aanbod om eens een keer te komen kijken en te rijden.

    gr
     
  2. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    Ja een cirquit waar je rondes op rijd en kunt springen over mooie jumps met een paar kuipbochtjes lijkt me geweldig.:p waneer beginnen we met graven?
     
  3. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    *break* hier weer een bericht van de Topic Starter ;) ik werd er door Goose op gewezen dat zich inmiddels toch wat mensen gemeld hebben in dit topic die serieus interesse hebben.
    Het zou inderdaad fantastisch zijn als we ons een vaste locatie kunnen toebedelen. Maar hiervoor zal toch echt contact opgenomen moeten worden met een gemeente. Hoe dit in zijn werk gaat is mij niet bekend en heb het daar persoonlijk te druk voor om die kar voort te trekken.
    Ik wil me uiteraard nog steeds inzetten voor het oprichten van een off-road club, maar zit tegenwoordig wat krapper met de besteedbare tijd voor dit.

    Ik rijd regelmatig achter Groenrijk (naast Begraafplaats Zegestede, richting Rucphen) waar een zeer divers terrein te vinden is. aan de vrachtwagen sporen te zien word dit door de weeks wel actief gebruikt om zand te lozen of te halen, maar het is dusdanig groot dat we hier nog lang plezier zullen beleven.

    Als iemand suggesties heeft om dit eens aan te kaarten bij de gemeente, laat het dan hier horen!
     
  4. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    Hoi,

    We zouden dit misschien met wat andere clubs erover kunnen gaan praten, over hoe we dit het beste kunnen gaan aanpakken, en wat belangrijk is, de ins en outs zijn om gelijk goed te kunnen starten en met met de juiste papieren ect.

    Is dat wat?

    @Sheriffnl Waneer ga je daar rijden? Kunnen we keer afspreken om daar te gaan rijden en is wat bepraten over hoe en wat kunnen gaan ondernemen?

    En dat geldt natuurlijk voor allen die ook willen helpen met het opzetten van de off-road club. Kom dan daar ook naar toe.

    gr.
     
  5. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    goed idee.
     
  6. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    klinkt als een prima plan.

    Zoals het er nu uit ziet heb ik de komende weekenden helaas erg weinig tijd om te rijden. De enige mogelijkheid die ik dan nog heb is op een doordeweekse dag, 's avonds.

    Deze week nog niet maar dan ergens volgende week. Deze week heb ik nog nodig om aan mijn clodbuster te knutselen. zodat ik hem volgende week kan gebruiken.
     
  7. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    Das goed, want heb ook de meeste weekenden niet zo veel tijd nu. En door de weeks komt mij ook veel beter uit.

    Laat maar horen waneer je kan. Dan zal ik zorgen dat de Marder klaar staat om uitgelaten te worden.
     
  8. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    En, heb je de clodbuster al klaar?

    Want ik sta te poppelen om de marder even uit te laten. En kunnen we misschien plannen gaan maken om het off road clubje op te starten.

    Gr
     
  9. Goose

    Goose

    Lid geworden:
    12 apr 2008
    Berichten:
    50
    Locatie:
    Huijbergen
    week 21 heb ik voor 1 keer late dienst, maar ik doe mijn best.
     
  10. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    Och Knoest toch!...

    Ik heb er inmiddels al kilometers mee gevreten :p ghehehe...
    zie: XpamsoFGDMU[/media] - Trailen met Clodbuster Super Class Crawler
    en Y68Nc_N5XpM[/media] - De clod vol gas over de heide

    Mijn accu's zijn inmiddels alweer vol en ook ik heb weer veel zin om te rijden!
    Enkel vanavond geen tijd; dan ga ik vanaf 19:00 uur Radio draaien bij Radio Cobra ( ..:: Home | Radio-Cobra ::.. ) en ik dacht! dat we morgenavond visite kregen...
    Als ik enigszins kans zie, dan probeer ik Donderdag avond toch even te gaan rijden.

    Aankomend weekend heb ik het ook te druk om te gaan rijden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  11. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  12. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    He Sheriffnl,

    Dit ziet er leuk uit die meeting, Ik moet wel even kijken wat ik dan doe.
    Want ik wilde het weekend van 24 Mei naar Helmond, om daar eens te gaan kijken naar de Exceed cup die daar verreden word.

    Maar dit is natuurlijk ook heel leuk, misschien combineer ik het anders, dit is ook een optie!

    Ja en vanavond kan ik ook niet, dan ga ik even naar de Baanbrekers toe.

    Maar laat me het maar weten of je de donderdag kan.

    Leuke filmpjes trouwens!! Ik wist niet dat jij zo muzikaal bent. Klinkt echt goed!

    Grz.
     
  13. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    vanavond moet ik draaien als DJ anders had ik ook even naar de baanbrekers gegaan.
    Ik heb daar een mail naar gestuurd met het verzoek voor een gesprek voor een crawl baan.

    Wie weet?
     
  14. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    maar wat ik wel eens hoor is van andere leden dat ze het wel rot vinden als er zand op het circuit ligt ( geen grip ) en daar hebben ze nogal eens last van dat cross terrein, dit terrein is van de skipiste.

    Maar wie weet gaan ze er wel mee akkoord.

    Grz.
     
  15. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    ik heb nog niets gehoord.
    Ik weet van vroeger dat de baanbrekers ook een off-road baantje hebben gehad. Maar dit nooit een succes is geweest.

    Nu is een crawlbaan iets heel anders natuurlijk. hier komen voornamelijk rotsblokken, boomstronken en dat soort objecten aan te pas. en qua zand zullen wij minder 'opspatten' dan de normale buggies.
     
  16. knoest

    knoest

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    199
    Locatie:
    thuis
    Ja dat klopt, Ik heb er ook nog op gereden met de buggy's. Maar sinds die grote berg, maar steeds groter werd ( de skipiste ) is dat plek verdwenen. De rijders stelling staat er nog en dient nu voor schoon maak plaats.

    Nee het is zelfs de wind, die deze stof veroorzaakt, Want naast het circuit ligt dat baantje waar je kan crossen met van die quads ( ook van de skidome) maar ik geloof dat die van de gemeente geen vergunning ervoor krijgt. Dus word daar ook niet op gereden, en toch hebben we er veel last van het opwaaiende zand, en dus geen grip!!

    Daarbij zou ik ook niet weten waar ze zo'n plek zouden moeten creëren, want de alles staat vol als er bv NK of EK worden vereden en dan hebben ze plaats te kort om de campers en de caravans te plaatsen van de rijders.

    Ik denk dat je gewoon rustig op een antwoord moet wachten van het bestuur. Meer kan ik er ook niet aan doen. Ik ben ook maar een rijdend lid.

    Grz.
     
  17. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    ik ben me ook aan het oriënteren op andere plekken om deze baan te bouwen. maar heb nog geen verdere gesprekken gevoerd. voor het crawlen of trailen heb je niet erg veel ruimte nodig en door het slim opbouwen van de elementen kunnen we er voor zorgen dat we de baan modulair kunnen opbouwen waardoor je het parcour telkens kunt veranderen.

    Ik heb hiervoor wat ideetjes opgedaan op verschillende sites. Het hoeft van mij zelfs geen officiële club te worden, maar een vaste stek waar je kunt rijden lijkt me wel heerlijk... indoor of outdoor...
     
  18. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    trouwens...

    Ik heb vanaf volgende week woensdag anderhalve week vrij, dus kan ik eens wat bedrijven opzoeken die nog een stuk grond overhebben wat geschikt lijkt om een baan te bouwen.
     
  19. nooitnie

    nooitnie

    Lid geworden:
    9 feb 2007
    Berichten:
    76
    Locatie:
    Halsteren
    Ga je nu kijken voor een crawler baan of ook om een off road baantje? Of voor beide?
     
  20. Sheriffnl

    Sheriffnl Guest

    probleem waar ik tegenaan loop is dat niemand warm loopt om een circuit in zijn buurt te hebben. en zeker als men het woord nitro hoort. Ik probeer een terrein te vinden waar we dit allemaal kunnen doen.
     

Deel Deze Pagina