Van het weekend ook zo lekker gevlogen?

Hier wel...
Zaterdag gesleept en hückepack gevlogen, zondag jetje uitgelaten.

In ieder geval een mooi begin van het vliegseizoen....

IMG_1684.JPG

F16-1.jpg

F-16_Low.jpg

landing.jpg

F16-1.jpg

IMG_1685.JPG

Hee Richard,

ik hoop dat dat seizoen al eerder begonnen was dan afgelopen weekend ;-)

Ook ik heb een goed weekend gehad, zaterdag 24 uur gevlogen en zondag 21 uur.

Maar dat was wel met de kisten van de vliegschool had het hele weekend baliedienst :cool:

Mooie jet man! enne jaaah ik heb van t weekend ook lekker gevlogen! Hier wat pic's;)

dscf0618on6.jpg

dscf0622rj0.jpg

Op deze foto's was het nog erg rustig en een deel van de vliegtuigen staat er niet op.

Gezellige boel daar op Gooi en Eemland.

Zal binnenkort ook daar eens gaan buurten en het luchtruim komen verkennen.

was inderdaad leuk :S
vroeg opgestaan om nog even dat laatste aan je nieuwe kistje te gaan doen.
even alles checken , extra vast zetten , dan denk je klaar te zijn ,
5min. voor vertrek zou ik nog even testen DOET DE MOTOR HET NIET
even kijken , komt ik er achter dat de witte draad van de regelaar naar de ontvanger is losgekomen :(
dus heb lekker de hele middag met mn x-twin gevlogen :D
gelukkig heeft mede-forum lid TITA aangeboden om mijn regelaar te gaan solderen :D BEDANKT!! :D

Ik heb afgelopen zondag ook lekker gevlogen.
De semischaal pup uitgetest met draaiende rotatiemotor en het geschut met geluid uitgeprobeerd.:-D
Jeetje wat heb ik er een hoop de lucht uitgeknalt.:)

Mvgr hans

t was zondag lekker druk op de club. ik was ff op de fiets heen gegaan met de easystar. maar werd door de instructie in de steek gelaten. tweede keer dat ik op de club vloog. ze vonden het wel goed gaan. :D
was lekker druk. vooral lekker toen rond 4 uur de wind ging liggen :wink:

Helaas zaterdag plat gelegen vanwege een fikse verkoudheid. Zondagochtend dan eindelijk voor het eerst sinds en paar dagen naar buiten en gelijk les staan geven op de club. 4 goede vluchten gemaakt met een beginner en zijn twinstar. In de middag eerst weer een uurtje plat gelegen (de ochtens was toch redelijk vermoeiend) om daarna nog een korte fotosessie te maken met mijn zoon voor een tijdschrift.............. Daarna de rest van de middag en avond weer plat op de bank. Tussendoor zit ik nu nog te werken aan een aantal artikelen, dus als dat tijdschrift te laat op de mat ligt is dat mijn schuld...........

Zaterdag inderdaad lekker gesleept/gevlogen (filmpje van de eerst sleep bij het zweefvliegen forum)

Zondag electro heli + shock gevlogen

@ Richard
Mooie zwever, maar jammer genoeg is hij niet meer
Voor Rose was het een minder geslaagt weekend, hij heeft effe helemaal gehad met zweven.
IMG_1684.JPG

Hier ook heerlijk gevolgen. Voor mij alleen op zondag dan.
Op de club (mvco) was het dan ook net zo druk als op een zomerse dag :D

@ Berto,
Zwever werd vorig jaar 2de hands gekocht maar klopte iets niet met ontkoppelling na dit hersteld te hebben zaterdag de eerste goeie sleep (in Oss),
Dan effe de zender aan een locale leerling geven (was niet zijn idee volgens mij) om hem ook eens met een grote zwever te laten vliegen ,maar hellaas had die de verkeerde zwever in het oog (die van mij:oops: ), voordat Rose kon reageren ging zijn zwever verticaal naar beneden ,met flutter op het hoogteroer/stabilo als gevolg, daardoor brak dit af
en de rest kun je dan wel raden:onweer:

Laatst bewerkt:
Hier wel...
Zaterdag gesleept en hückepack gevlogen, zondag jetje uitgelaten.

In ieder geval een mooi begin van het vliegseizoen....

Zeker wel, maar dan zondag, windkracht 3, geen enkel wolkje en in de zon ook nog heerlijk warm:p

P2170222.jpg

P2170233.jpg

P2170473.jpg

P2170441.jpg

P2170570.jpg

Ik hoop op meer van dit soort dagen in 2008:D

Grt.

zekers, gisteren was het terug zo een goede dag,
s'morgens - 4° en in de namiddag 12 ° lekker zonnetje en windstil,
en van het smog alarm , daar trekken we ons niet te veel vanaan.
ben terug aan het opladen , gaan maar eens zweven vandaag.

DSC_3922.jpg

IMG_2791.jpg

IMG_2799.jpg

DSC_3998.jpg

IMG_2788.jpg

dit weekend ook veel gevlogen en enkele nieuwe kisten ingevlogen, dag afgesloten met hapjes broodjes en paterkes van west vleteren.

Ook ik heb dankbaar van het weer gebruik gemaakt. Helaas niet al te lang, omdat mijn vriendin naar het strand wilde, maar goed toch nog ff snel 2 vluchten met mijn Magister kunnen maken op de GMVC.

Gewoon helemaal windstil, wat een luxe omgewoon zelf te bepalen uit welke hoek je opstijgt (uiteraard na het eerst gemeld te hebben aan de mede vliegers) ;)

ik heb spijtig genoeg al 3 weken niet meer gevlogen:(
Het wordt ook hoog tijd dat mijn U CAN DO 3D afgebouwd wordt:rolleyes:
Ik heb gewoon de laatste tijd niet zoveel zin om alles boven te halen en te bouwe,maar het komt allemaal in orde! ;)

grtz sven

Back