Vario Benelux Helimeeting 18 en 19 juli 2015

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door R.Nieuwland, 8 jun 2015.

  1. R.Nieuwland

    R.Nieuwland Guest

    Op zaterdag 18 en zondag 19 juli zal vanwege doorslaand succes bij Modelvliegclub Voorne Putten wederom de Vario Benelux Helimeeting gehouden worden.
    Dit evenement wordt in samenwerking met RC Heliparts tot stand gebracht.
    We willen zo veel mogelijk gastvliegers uitnodigen zich aan te melden om hun toestel(len) te showen en hun vliegkunsten te demonstreren.
    Helikopters, vleugelvliegtuigen, zwevers en microcopters alle welkom.
    Heeft u interesse, geef u dan op en stuur een mail naar secretaris@mvc-voorneputten.nl
    Vermeld uw naam, de toestellen waarmee u komt en welke dag(en) u komt.

    Er is voor degenen die willen, mogelijkheid tot overnachten (eigen tent,caravan of camper). Buiten dixies geen andere sanitaire voorzieningen.
    Geef ook dit door bij inschrijving op dit forum, dan zorgen wij voor ontbijt de volgende ochtend.

    Op zaterdagavond sluiten wij de dag af met een goed verzorgde barbecue. Wilt u daar aan deelnemen, maak dan €15 per persoon over op rekening
    nummer NL59 INGB 0004443013 t.n.v. Modelvliegclub Voorne Putten o.v.v. uw naam en het aantal personen.

    Gratis deelname, parkeren en entree.
    Net als vorig jaar zal onze cateraar er voor zorgen dat er voldoende eten en drinken te krijgen is.

    Wij kijken er enorm naar uit en hopen op een megafestijn.

    Heeft u na dit alles nog een vraag, dan kun je deze mailen naar. secretaris@mvc-voorneputten.nl

    Vriendelijke groet en hopelijk tot op het veld van Modelvliegclub Voorne Putten.

    Lokatie PDF http://www.mvc-voorneputten.nl/Route beschrijving.pdf
     
  2. jjdehaan

    jjdehaan

    Lid geworden:
    20 okt 2008
    Berichten:
    1.745
    Locatie:
    Rockanje,Zuid-Holland
    He Ron en oude club genoten......

    Laat ik nu (tijdelijk voor werk) in de buurt wonen maar me heli's nog thuis in Groningen staan......eens zien ofdat ik de gelegenheid heb om ook te komen....het staat alvast genoteerd in de agenda

    Jeroen
     
  3. R.Nieuwland

    R.Nieuwland Guest

Deel Deze Pagina